Gå til innhold

Problem med UI, logga på etter et år med pause


Anbefalte innlegg

Eg har ikkje spelt WOW sidan mai i fjor, og tenkte eg skulle sjekke ut BC (gratis 10 day trial til gamle spelarar). Når eg kom inn i spelet, viste det seg at store delar av mine gamle items var erstatta av raude spørsmålsteikn, deriblant epic mounten eg kjøpte berre dagar før eg slutta å spele. Kva kan gjerast for å få desse gjenstandane tilbake til si originale form? Eg har prøvd å slette WTF- og WDB-katalogane, til inga nytte.

 

Tenkte eg skulle spørje her før eg stiller meg i GM-kø. For alt eg veit er dette ein vanleg feil som er enkel å fikse. :)

 

Eg hadde ein bunch med addons då eg slutta å spele, eg hugsar ikkje kva for nokre det var, men kanskje det hadde hjulpe å fått fjerna dei? Dei er sikkert håplaust utdaterte no uansett. Men hvis eg hugsar rett, så var der ein "aktiver/deaktiver addons"-funksjon ved innlogging, og denne finn eg ikkje lengre.. Kvar har den blitt av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Knappen "addons" nede til venstre på skjermen etter at du har logget inn på accounten din kan du skru av og på addons. Og ja, alle dine addons er utdatert, så hvorfor ikke slette alt som er i addon mappen din ?

 

Kan være det som fu*ker opp.

 

At det kommer røde spørsmålstegn hvor knapper skal være er jo som regel bare at de loader, er PC-en din treig?

 

Har du en egen utseende for knappende dine ?

Lenke til kommentar
Bare slett alt av mapper for ui og relog

8706611[/snapback]

 

Eg har no prøvd å slette WTF; WDB og interface-mappa (burde dette strengt tatt vere nødvendig? Eg gjorde ein rein install i går), men framleis berre raude spørsmålsteikn. Det hadde ikkje vore så ille, hadde det ikkje vore for epic-mounten min som eg gjerne vil ha att.

 

OG; eg hugsar godt at addon-ikonet var nede i venstre hjørne etter login-skjermen, men hos meg er det borte.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

WOW_UI.jpg

Lenke til kommentar

Det var noe etter en patch for en stund siden, der mange hadde problemer med noe alla det samme. Da hjalp det og lage en mappe som spillet egentilg skal lage selv, men som ikke gikk helt i orden.

 

sånn ser stien ut hos meg. lag mapper sånn at du får en tilsvarende sti viss du ikke har det og se om det hjelper.

E:\World of Warcraft\Cache\WDB\enGB

Lenke til kommentar

Det med at det er ruteren min som forårsakar dei raude spørsmålsteikna kjøper eg ikkje heilt, sidan det er nøyaktig dei same ikona som manglar kvar gong.. Men problemet er iallefall borte no, eg gjekk ein tur utanfor SWC og då fekk eg tigeren min att. :) Addon-knappen finst framleis ikkje ved login, dog, men det kan kanskje ha noko med at eg ikkje har nokon addons installert?

 

No funkar det iallefall å spele. Eg takkar alle for tips, hint og vink!

Endret av lappado
Lenke til kommentar
Ja, Addonknappen kommer ikke opp om du ikke har noen addons :)

8709122[/snapback]

 

Så, medan vi er inne på det; kva addons er "the shit" for tida? Eg hugsar ikkje kva som var vits å bruke då eg sist spelte (for 12 mnd sidan), så tips mottakast med takk. Finst det pakkar med addons som kan lastast ned? Kanskje druid-spesifike pakkar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...