zyroxe Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hei. Har akkurat Bygd en ny stasjonær, og kobla inn alt som jeg trenger, men når jeg starter pcen kommer det bare opp en feilmelding, der står der " Warning: Unknown Processor Revision. The Provrssor (s) installed in your system are of an unknown revision. Fatal Error... System halted. " Noen Som vet hva feilen er og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
zyroxe Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Viss det er til noen hjelp så er dette noen av delene jeg har. Hovedkort Skjermkort CPU Ram HDD Lenke til kommentar
Franciscus Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 BIOS problem, mest sannsynlig. Du trenger å bestille/flashe det nyeste BIOS for din hovedkort. Lenke til kommentar
zyroxe Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Hvordan får jeg flasha/bestillt det nyeste BIOS til mitt hovedkort? Lenke til kommentar
zyroxe Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Har nå lastet ned den nyeste BIOS på den bærbare pcen min, og prøv og brent den over til en cd, men får ikke instalert den siden den feilmeldingen kommer opp, hva annet kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Du kan om mulig låne en passende prosessor av noen du kjenner for å få BIOS flasha, eller spørre pent om butikken som solgte deg kortet har mulighet for å hjelpe deg. Det kan være at kortet støtter flash fra diskett, CD eller USB-minne selv om CPU ikke er støttet, men det er jeg usikker på. Lenke til kommentar
zyroxe Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Kjenner ingen andre som har amd prossessor så blir vanskelig med det, og jeg kjøpte pcen fra komplett, så får ikke spurt de før mandag, men har lyst til å fikse pcen så fort som mulig. :S Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Det er mulig Biosen har gamle test parametre ifra en annen type CPU ? Prøv reset Cmos først og gå så i Bios og oppdater, tipper dette går bra ? Lenke til kommentar
zyroxe Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 både hovedkortet, og prosesoren er helt nye så kan ikke være noe gamle test parametre, og får ikke reseta Cmos'en siden jeg kommer ikke inn i BIOS'en. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ta ut strømkabelen, plukk ut batteriet og sett det inn igjen. Da skal BIOS være nullstilt. Lenke til kommentar
zyroxe Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 har prøvd det allerede, men fikk fortsatt samme feil melding Lenke til kommentar
zyroxe Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 noen andre tips jeg kan prøve? blir glad for alle svar Lenke til kommentar
Fumle Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Få komplet til å legge inn nyeste Bios ring dem på Tirsdag Endret 26. mai 2007 av Fumle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå