freshfish Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hei, holder på å instalere IPB på min side, når jeg har opploada IPB på FTP'en så går jeg inn i browseren å skriver link til /install da jeg har gjort det kommer install greien frem, men det som står er : Welcome to the IPS Product Installer Requirements * Requirements * EULA * Addresses * DB Details * Admin Account * Installation * Finish Invision Power Board Installation 2.2.2 Welcome to the installer for Invision Power Board. This wizard will guide you through the installation process. System Requirements PHP: v4.3.0 or better SQL: mySQL v4.0.0 or better Can not write to directory: "install/installfiles", please CHMOD to 777 Can not write to directory: "cache", please CHMOD to 777 Can not write to directory: "cache/lang_cache", please CHMOD to 777 Can not write to directory: "cache/skin_cache", please CHMOD to 777 Can not write to directory: "uploads", please CHMOD to 777 Can not write to file: "conf_global.php", please CHMOD to 777 © 2007 Invision Power Services, Inc. ------------------------------------------------ Noen som vet hva som er gale å vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Dette har vel ingenting med The eXperience å gjøre? Tråden flyttes. Lenke til kommentar
freshfish Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 -Jeg fant ut av det- Steng / slett tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå