Krankemot Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hva må man gjøre for å reinnstallerre macen? Jeg har to installdisks og en mac mini. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Er vell bare å pællme inn OS X disken din og boote fra den så står det vell ganske greit i installasjonen hvordan og hva du skal gjøre. Hvorfor skal du reinstallere egentlig? Jeg har aldri gjort det på min MacBook Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Fordi den er treig som fae og mange feil... (Ja, jeg synes mac er litt oppskrytt) Når jeg starter macen med innstalldisc 1 så starter den bare opp OSX på vanlig måte. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Fordi den er treig som fae og mange feil...(Ja, jeg synes mac er litt oppskrytt) Når jeg starter macen med innstalldisc 1 så starter den bare opp OSX på vanlig måte. 8706769[/snapback] Står trykket på cden tror jeg. Må holde inne X eller no under boot. EDIT: "To start up from Mac OS X, hold down the C key as the computer starts up. To use Apple Hardware Test, hold down the D key as the computer starts up." Endret 26. mai 2007 av Yaricks Lenke til kommentar
martbo Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Tror det er 'c' som må holdes inne når du starter opp. Da skal den boote fra cd. Dette står trykket på cdplata, så det er bare å ta en titt der Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Tror det er 'c' som må holdes inne når du starter opp. Da skal den boote fra cd. Dette står trykket på cdplata, så det er bare å ta en titt der 8707112[/snapback] Cd plata er jo i cd-romen Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Eller så kan du holde det som en tommelfingerregel at dersom du vil velge hvor du booter fra, holder du inne Alt/Option under oppstart. Da kan du velge mellom alt at bootdisker og harddisker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå