Shangala Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Nrk kommer med det animerte talkshowet "Halvseint". De har lagt ut en musikkvideo på youtube som heter Party with beer! Genial musikkvideo i alle fall, så får vi se om selve programmet blir noe morsomt Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Tviler på att familie kanalen NRK får så gode anmeldelser på noe slikt.. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 kul musikk video, mens spørs om jeg kommer til og se det. Ser så og si aldri på nrk, tv'n står på heletiden og jeg ser en del tv men av en eller anna grunn så blir det aldri nrk ;P Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) HAHHAH!! DEN dagen jeg ser et bra program på NRK, da skal jeg... Nei, vet dere hva, jeg trenger ikke engang å finne på noe å gjøre, fordi det ikke kommer til å skje! Noen gang! Satan som NRK irriterer meg, egentlig. Huff, for en video, forresten... Endret 29. mai 2007 av nerf Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Dere er for ung til å verdsette NRK Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 HAHHAH!! DEN dagen jeg ser et bra program på NRK, da skal jeg... Nei, vet dere hva, jeg trenger ikke engang å finne på noe å gjøre, fordi det ikke kommer til å skje! Noen gang! Satan som NRK irriterer meg, egentlig. Huff, for en video, forresten... 8735030[/snapback] Dummeste jeg har hørt. Skal vi se ... House, Six Feet Under, Sopranos, Curb Your Enthusiasm, Battlestar Galactica, Monty Python and the Flying Circus, Law & Order, Little Britain. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Haha. Dette ble for sterk kost for YouTube Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Haha.Dette ble for sterk kost for YouTube 8736652[/snapback] Beste er jo hvordan historien fortsetter, NRK svarte med å lage en "US Friendly version" http://www.youtube.com/watch?v=Ay-vNExGWl4 For så å la tyskeren selv svare Youtubes brukere Rett og slett bra gjort av NRK å sparke ballen videre. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 NRK har jo sendt masse fett! Sopranos Third Watch Dom Grabbade House Six Feet Under Stingers Team Antonsen osv Typisk Norsk Riget (Eller hva det nå het, dansk serie) Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Nytt på nytt må man heller ikke glemme Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Eller tidenes serie, West Wing Hadde helt rabiate sendetider thoug Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Eller tidenes serie, West Wing Hadde helt rabiate sendetider thoug 8869132[/snapback] Den glemte jeg. Den var veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå