Gå til innhold

hjelp til å lage bilde?

Anbefalte innlegg

Hei. er det noen her som kan hjelpe meg? Planen min er å få lagt til flere elementer på et bilde og jeg er helt fersk og får det ikke til. Er det noen her som er god på dette og kan hjelpe meg? Skulle hatt det gjort så fort som mulig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei. jeg skulle sette to biler og to personer inn i et landskapsbilde. Får det ikke til selv da jeg er forferdelig dårlig på alt av bildebehandling.  :blush: Går dette ann?

8707352[/snapback]

mhm, mulig det ja;)

men kan se litt urealistisk ut.

Lenke til kommentar

hvorfor sender du så små filer. i denne størelsen er det nestem umulig å jobbe med dem. send meg heller orginal bildene uten å forandre størelsen. bildene var så små at det var umulig å vurdere om det ferdige bildet blir bra.

Lenke til kommentar
hvorfor sender du så små filer. i  denne størelsen er det nestem umulig å jobbe med dem. send meg heller orginal bildene uten å forandre størelsen. bildene var så små at det var umulig å vurdere om det ferdige bildet blir bra.

8709472[/snapback]

det viste seg at jeg har en feil på kabelen til kameraet hvor jeg har dem og klarte derfor ikke å legge inn orginalene. Er det noe jeg ellers kan gjøre for å få større filer?

Lenke til kommentar
bildene  må være mye bedre en det du sender meg.

8710939[/snapback]

Da må jeg bare finne noen andre bilder å lage det av. Kan du si noe om hvor stort, hvor mange piksler? Er hovedbilde bra?

Endret av Hobbit71
Lenke til kommentar

dette er støreselsen jeg fikk av deg. bilde kvaliteten er for dårlig til å jobbes med,

har du ikke noe støre en dette er det ikke noe vits å jobbe med det. eneste bildene her som det er litt rett størelelse, er bildene av bilan.

det nytter ikke bare å blow up bildene. de blir for dårlig.

har du ikke mulihet til å sende bildene uten å forandre størelsen ut fra kamerat..

hoved bilde er 2kb.

post-105355-1180262357_thumb.jpg

post-105355-1180262497_thumb.jpg

post-105355-1180262544_thumb.jpg

post-105355-1180262586_thumb.jpg

Endret av la7tma
Lenke til kommentar
dette er støreselsen jeg fikk av deg.  bilde kvaliteten er for dårlig til å jobbes med,

har du ikke noe støre en dette er det ikke noe vits å jobbe med det.  eneste bildene her som det er litt rett størelelse, er bildene av bilan.

det nytter ikke bare å blow up bildene. de blir for dårlig.

har du ikke mulihet til å sende bildene uten å forandre størelsen ut fra kamerat..

hoved bilde er 2kb.

8713156[/snapback]

Hei. Takk iallefall for at du prøver å hjelpe meg. Kan jeg prøve å sende noen andre som er av samme eller større str. enn bilene? Plages med det kameraet :cry:

Lenke til kommentar

syns ikke det er noe moro å redigere bilder når jeg vet at resultatet blir dårlig. men jeg har noen bra naturbilder som jeg kan bruke som bakrund viss du har et annet bilde av de menneskene som skal klippes ut å limes inn på bakrunnen. men da må det våre mulihet til å kunne klippe ut menneskene ut av bildet. det er det ikke på det bildet som du sendte.

bare send bildene du :D

Endret av la7tma
Lenke til kommentar
syns ikke det er noe moro å redigere bilder når jeg vet at resultatet blir dårlig. men jeg har noen bra naturbilder som jeg kan bruke som bakrund viss du har et annet bilde av de menneskene som skal klippes ut å limes inn på bakrunnen. men da må det våre mulihet til å kunne klippe ut menneskene ut av bildet. det er det ikke på det bildet som du sendte.

8715835[/snapback]

Kan du bruke de andre bildene jeg sendte? Må jo nesten være fra den plassen. Det er sånn at det ikke skal vises hvem det er som går i bakgrunnen, men det skal være to voksne personer med mørkt hår som går på tur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...