Gå til innhold

Hva skal til for og sprenge nyere se høyttalere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, fullt mulig å sprenge høyttalere på SE mobiler. Gjorde det med min gamle w550. Med de nyere er jeg ikke sikker, men det er sikkert mulig.

8710607[/snapback]

Har jeg alldrig opplevd, men de nye skall være av meget god kvalitet..

De tåler mye, og det er latterlig å si at Soney Ericsson spiller så høyt att de sprenger høytalerne som er bergenet til hver enkelt modell..

Lenke til kommentar
Joda, fullt mulig å sprenge høyttalere på SE mobiler. Gjorde det med min gamle w550. Med de nyere er jeg ikke sikker, men det er sikkert mulig.

8710607[/snapback]

De tåler mye, og det er latterlig å si at Soney Ericsson spiller så høyt att de sprenger høytalerne som er bergenet til hver enkelt modell..

8711440[/snapback]

Er da vel ikke latterlig å si at høyttaleren på SE mobiler KAN sprenge!? Når de faktisk kan det.

Lenke til kommentar

8710607[/snapback]

8711440[/snapback]

Er da vel ikke latterlig å si at høyttaleren på SE mobiler KAN sprenge!? Når de faktisk kan det.

8711471[/snapback]

Huff, nå tenker jeg på de tillegs høytalerne du får kjøpt..

Ja, jeg har selv en Soney Ericsson med sprengt høyttaler, men jeg tenkte desverre på de tillegs høyttalerne man kan kjøpe til de..

Min leif..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...