Tor92 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Her er noen bilder jeg tok med Alfen92 i går. Kritikk ønskes:) Endret 26. mai 2007 av Tor92 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Likte godt det første bildet! Tuten på kanna kom liksom ut av bildet! Likte også det tredje bildet veldig godt! Idyllisk, med en godt plassert and. Det andre bildet var jeg usikker på! Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Bilde nr. 1 ble rart i forhold til fokus, ikke det beste jeg har sett. Bilde nr. 2 var ikke verst, hva med å prøve med fokus lenger ned? bilde nr. 3 var flott, den skykkelagte delen til høyre kunne blitt kuttet vekk. Skogen i bakgrunn er flott, og anda er kjempesøt Lenke til kommentar
andm Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Tålmodigheten min strekker dessverre ikke til å vente på lastingen hos ImageShack. Kan du ikke vurdere å velge en annen tjener? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Tålmodigheten min strekker dessverre ikke til å vente på lastingen hos ImageShack. Kan du ikke vurdere å velge en annen tjener? 8715663[/snapback] Gud så treigt. Kunne hatt litt mindre bilder. Ellers er det mulighet for å bruke denne siden å laste de opp på. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg skulle gjerne sett på bildene dine, men jeg dør litt på meg av Imageshack. Jeg må nesten få lovt til å si at det gikk jævlig treigt. Finnes ikke annet ord for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå