Jihadinmymind Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 jeg har utrolig lyst på denne sangen: http://www.youtube.com/watch?v=rL-w_KXNY-o noen som vet hvor jeg kan laste den ned eller hvordan jeg kan rippe den fra youtube? dette handler ikke om piratkopiering siden det ikke er mulighet for å kjøpe sangen, det er en remix som er laget av han karen som la den ut på youtube.. håper på hjelp! Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 sound recorder som er innebygd i windows Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Bruker du firefox? if so så kan du laste ned "Video downloader" Endret 26. mai 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Sound recorder synes jeg er tungvint og dårlig.. finnes det ikke en nettside eller et program en ikke trenger firefox til? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Sound recorder synes jeg er tungvint og dårlig.. 8800943[/snapback] Har du testa ut dette? Bruk Audacity eller andre lydredigeringsprogram for å ta opp lyden. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Introducing... *drumsolo* Youtubex - Let's you download and save Youtube videos to your computer Husk at du overhodet ikke kan laste ned kopibeskyttet vare. Lov oss det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå