pcp160 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hei. Er i ferd med å bestille ny hardware og trenger bare en bekreftelse fra noen på sokkel og fester. Saken er at jeg skal ha E6600 med vannkjøl og ønsker å gjenbruke det jeg kan fra gammelt utstyr. Har cpu blokk som i dag sitter på en P4 Prescott LGA775 på P915 hk, og har også diverse orginalkjølere til P4 og Celeron LGA775 liggende. Det jeg lurer på er om jeg denne gangen skal kjøpe OEM versjon cpu uten kjøler, men da må jeg vite at vannblokk passer (noe jeg formoder at den gjør) og hadde vært greit å høre om orginal luftkjøleren er endret vesentlig siden Prescott 530. Setter pris på om noen kan svare meg på dette, da jeg ikke ser bort fra at den nye cpu en eller annen gang vil kjøre på orginal luft, og jeg tenker da å bruke en av de jeg har liggende hvis det går. Lenke til kommentar
tyan Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Hei. Er i ferd med å bestille ny hardware og trenger bare en bekreftelse fra noen på sokkel og fester. Saken er at jeg skal ha E6600 med vannkjøl og ønsker å gjenbruke det jeg kan fra gammelt utstyr. Har cpu blokk som i dag sitter på en P4 Prescott LGA775 på P915 hk, og har også diverse orginalkjølere til P4 og Celeron LGA775 liggende. Det jeg lurer på er om jeg denne gangen skal kjøpe OEM versjon cpu uten kjøler, men da må jeg vite at vannblokk passer (noe jeg formoder at den gjør) og hadde vært greit å høre om orginal luftkjøleren er endret vesentlig siden Prescott 530. Setter pris på om noen kan svare meg på dette, da jeg ikke ser bort fra at den nye cpu en eller annen gang vil kjøre på orginal luft, og jeg tenker da å bruke en av de jeg har liggende hvis det går. 8705758[/snapback] Tror denne artikkelen gir svar på spørsmålene dine: Core 2 Duo Endret 26. mai 2007 av tyan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå