TwiiK Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Opplevde et problem idag når jeg spilte med to kompiser. De kunne ikke høre hverandre, men jeg kunne høre dem og omvendt. Tror feilen ligger hos Shadowrun, men det kan jo hende det var noe trøbbel med porter elns også :-\ 8845457[/snapback] Det kan jeg med 99% sikkerhet si skyldes at noen har strict/moderate NAT: xbox.com - NAT Her kan du finne hjelp om hvordan du fikser problemet Min router er ikke i lista over kompatible routere og jeg fikk ikke NAT til å bli åpen før jeg forwarda de aktuelle portene og satte statisk IP på xboxen. Håper du har/får fikset det. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Vi fant ut av det... Han ene hadde ved en feiltakelse muta han andre Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Det er en update available for Shadorwun Noen som vet hva den inneholder? Jeg får dette problemet når jeg prøver å laste den ned: "Can't download the update. Please test you connection in system, network blablabla..." Jeg får ikke spilt Shadowrun da tydeligvis Edit: etter 5-6 forsøk kom den Endret 22. juni 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
mann22 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Sinnsykt irriterende at man ikke kan såpille splitscreen på en maskin.... HALLLOOOOO! er det mulig... har jo tross alt venner som også er keen på å spille... møkkasaker.. Spillet var dog morro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå