Amored Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Attrition er da en slags team deathmatch. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 F#*"e så rævva match-systemet er!! Har ventet 20 minutter, hvor det har stått "Searching".... Er det mulig å lage noe så rævva? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 F#*"e så rævva match-systemet er!! Har ventet 20 minutter, hvor det har stått "Searching".... Er det mulig å lage noe så rævva? 8775055[/snapback] Tar lang tid ja, men hvorfor joiner du ikke bare noen via Friends List eller noe? Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 er på skola nå med en fin hentelapp i lomma og en seddel i den andre ^^ nå er det rett på posten Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 nå har jeg spilt spillet og jeg ELSKER DET dette spillet er utrolig artig, utfordrende og intenst hele tia ^^ 9 av 10 fra meg Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 I hvilket år utspiller Shadowrun seg? a) 2010 b) 2021 c) 2091 Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 ingen av dem.. det utspiller seg i 2031 -- After a 5,000-year absence, magic has returned to the world of Shadowrun. It is 2031 and global corporations battle a relentless ancient order to harness this reawakened power. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) aha, så man må betale for å spille online for PC? haha, det tror jeg ikke kommer til å ta av. 8756056[/snapback] Nei, man kan spille online på PC gratis. Silver Membership Features Single gamertag Common gamer profile Common gamerscore Single player achievements Private chat via text and voice Common friends list and online presence PC only multiplayer including browsing a list of active PC games Gold Membership Features All Silver membership features PLUS Multiplayer matchmaking with friends TrueSkill matchmaking Multiplayer achievements Cross-platform gameplay Så betaler man får man altså flere achievments og mulighet til å spill crossplattform pluss litt xtra stuff. EDIT: Kilde 8756081[/snapback] Hva mener du med det? Trenger man ikke å kjøpe det for å spille online? Eller er det bare jeg som missforstår? Et par spørsmål: Går det an å laste ned en demo av spillet til PC? Og hva er dårlig med PC-versjonen (lest det noen plasser) Klarer denne dritt-PC en spillet? http://www.rogfk.no/stream_file.asp?iEntityId=1846 Endret 12. juni 2007 av sniper_eagle Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Slik jeg forstod det så har de herpet siktinga på pc for at pc ikke skal være overlegen konsoll. Tror de har gjort det slik at siktet blir større dersom man løper, hopper og holder inn skyteknappen, slik som i mange spill, men de har også gjort det slik at siktet blir større dersom man snur seg. Dermed er det nesten umulig å spille bra på pc. Dersom jeg ikke har missforstått helt. Det andre kan jeg ikke svare på. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor aha, så man må betale for å spille online for PC? haha, det tror jeg ikke kommer til å ta av. 8756056[/snapback] Nei, man kan spille online på PC gratis. Silver Membership Features Single gamertag Common gamer profile Common gamerscore Single player achievements Private chat via text and voice Common friends list and online presence PC only multiplayer including browsing a list of active PC games Gold Membership Features All Silver membership features PLUS Multiplayer matchmaking with friends TrueSkill matchmaking Multiplayer achievements Cross-platform gameplay Så betaler man får man altså flere achievments og mulighet til å spill crossplattform pluss litt xtra stuff. EDIT: Kilde 8756081[/snapback] Hva mener du med det? Trenger man ikke å kjøpe det for å spille online? Eller er det bare jeg som missforstår? 8839632[/snapback] Tror nok du må kjøpe det ja. Tross alt Microsoft vi prater om her Betaler du for Gold membership får du ekstra funksjonalitet, mens Silver gir deg alt som er vanlig online for et PC-spill (mer eller mindre). Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Opplevde et problem idag når jeg spilte med to kompiser. De kunne ikke høre hverandre, men jeg kunne høre dem og omvendt. Tror feilen ligger hos Shadowrun, men det kan jo hende det var noe trøbbel med porter elns også :-\ Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 det der har skjedd mange ganger når jeg har spilt gears of war. har ikke skjedd med meg på shadowrun enda men den dagen kommer nok.. tror kanskje det er utenom spillet.. Lenke til kommentar
buzo Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Kjøpte Shadowrun i dag, liker det kjempegodt! Grafikken er veldig bra, lyden også. Har foreløpig bare spillet gjennom training delen, må vel prøve meg online også etterhvert. Synes spesielt det er stilig med alle magi greiene og tech utstyret man kan bruke, det er virkelig et nyskapende FPS spill. Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg satt å spilte demoen til dette. Var en morsom multiplayer, ser for meg at det er konge hvis du spiller det med en gjeng kompiser på lag. Men for min del trur jeg at jeg drøyern til ebgames selger det brukt litt billigere Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 enkelt og greit: Bør jeg kjøpe dette? må kjøpe meg en xbox først da.. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Synes dette spillet hadde vært 100 ganger bedre om det hadde vært et TPS på konsoll og FPS på PC.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Syntes det hadde vært kult som ThPS selv, men du ser jo hvor jævelig det er og styre i Tredje person når man har sverdet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå