iStephano Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Vi alle er forskjellige, jeg digger begge deler. Fordi jeg kan få nok av en av tingene, å da er det greit og veksle mellom Singelplayer / Multi. Men er det absolutt ingen Singelplayer del i dette spillet?? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Nope. Kun en tutorial og botkamper. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 jeg er en som liker flerspiller mest og shadowrun tror jeg kommer til å bli konge pakka mi er i oslo nå så får den nok på lørdag.. men jeg skal bort denne helga så blir ikke noe gaming før mandag :/ Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg er også en som liker onlinespilling mot/med andre bedre enn campaign. Når det er sagt, trekker det sinnsykt mye ned at det ikke er noe som helst historie Endret 31. mai 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Vi alle er forskjellige, jeg digger begge deler. Fordi jeg kan få nok av en av tingene, å da er det greit og veksle mellom Singelplayer / Multi. Men er det absolutt ingen Singelplayer del i dette spillet?? 8747940[/snapback] Du kan spille alene mot bots slik jeg har skjønnt det. Grei trening før du hiver deg ut til ulvene i multiplayer. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg får visst ikke Shadowrun på døren i kveld allikevel, jeg gitt. Jeg bor visst utenfor dekningsområdet! Da blir det bare å se på Family Guy i kveld også da Men i morgen derimot...skal jeg nok teleportere meg gjennom et par hundre vegger (Etter jobb riktignok) EDIT: Jeg slipper vel å betale for tjenesten "På Døren", da jeg ikke får den på døren, ikke sant? Endret 31. mai 2007 av Amored Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg får visst ikke Shadowrun på døren i kveld allikevel, jeg gitt. Jeg bor visst utenfor dekningsområdet! Da blir det bare å se på Family Guy i kveld også da Men i morgen derimot...skal jeg nok teleportere meg gjennom et par hundre vegger (Etter jobb riktignok) EDIT: Jeg slipper vel å betale for tjenesten "På Døren", da jeg ikke får den på døren, ikke sant? 8750208[/snapback] hvem sier det da? har du prøvd sjekke her? har du bestilt "på døren" etter du har bestilt skal du vel få tilbake pengene, men bestilte du det samtidig som du betalte spillet er kanskje sjansen mindre Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 hvem sier det da? har du prøvd sjekke her? har du bestilt "på døren" etter du har bestilt skal du vel få tilbake pengene, men bestilte du det samtidig som du betalte spillet er kanskje sjansen mindre 8750262[/snapback] Posten sier det. Poststedet mitt er fikk "Nei". Jeg har ikke betalt enda, da jeg valgte postoppkrav. Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg har spillt dette spillet i hele dag og må si at det er utrolig gøy. Jeg var først litt skeptisk til å bruke magi og skyting sammen i et FPS-online spill, men dette virker utrolig bra. For min del virker dette spillet nesten revlosjonerende innen multiplayer. Glerer meg allerede til å spille HELE helgen i strekk Jeg anbefaler det på det sterkeste. Det eneste som mangler er stats/ranking system Noen som er med å spille sammen i party på Shadowrun så legg meg til (endelig et spill med party slik at man kan finne kamper sammen med folk). Gamertag: Power User Endret 31. mai 2007 av sogasg Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 HVA!? dumme cdon har satt release paa spillet til 8juni. Har sagt ifra om att det var den 1juni. og faar svar om att nej nej det e fel! og de holder det tilbake. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 HVA!? dumme cdon har satt release paa spillet til 8juni. Har sagt ifra om att det var den 1juni. og faar svar om att nej nej det e fel! og de holder det tilbake. 8754193[/snapback] bestill fra MPX til 399 kr og bruk A-post som leveringsmåte så har du det lørdag Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 er dette det første spillet som PC og 360 kan spille mot hverandre? Betyr det at man bør kjøpe det til PC, fordi der spiller man gratis, mens på 360 koster live penger? Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 er dette det første spillet som PC og 360 kan spille mot hverandre? Betyr det at man bør kjøpe det til PC, fordi der spiller man gratis, mens på 360 koster live penger? 8755326[/snapback] Ja. Noen som vet om Elkjøp har fått det inn nå? Prøvde å ringe, men ga opp etter 15 minutters venting ("Vi har stor pågang" stor pågang klokka 10 på en hverdag? WTF? ) Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) er dette det første spillet som PC og 360 kan spille mot hverandre? Betyr det at man bør kjøpe det til PC, fordi der spiller man gratis, mens på 360 koster live penger? 8755326[/snapback] Du har sølv og gull abonnement på Live på PC også. Fordelen med gull finner du ute på nettet et sted. Det er samme Live konto for både Xbox og PC. Det betyr at hvis du allerde betaler for Live Gold på Xbox, har du også Live Gold for PC. Edit: Tror spillet også er Vista Only for PC. Det er ikke planer om Live-støtte for spill i tidligere versjoner av Windows. Endret 1. juni 2007 av LarryDik Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 er dette det første spillet som PC og 360 kan spille mot hverandre? Betyr det at man bør kjøpe det til PC, fordi der spiller man gratis, mens på 360 koster live penger? 8755326[/snapback] Du har sølv og gull abonnement på Live på PC også. Fordelen med gull finner du ute på nettet et sted. Det er samme Live konto for både Xbox og PC. Det betyr at hvis du allerde betaler for Live Gold på Xbox, har du også Live Gold for PC. Edit: Tror spillet også er Vista Only for PC. Det er ikke planer om Live-støtte for spill i tidligere versjoner av Windows. 8756006[/snapback] aha, så man må betale for å spille online for PC? haha, det tror jeg ikke kommer til å ta av. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) aha, så man må betale for å spille online for PC? haha, det tror jeg ikke kommer til å ta av. 8756056[/snapback] Nei, man kan spille online på PC gratis. Silver Membership Features Single gamertag Common gamer profile Common gamerscore Single player achievements Private chat via text and voice Common friends list and online presence PC only multiplayer including browsing a list of active PC games Gold Membership Features All Silver membership features PLUS Multiplayer matchmaking with friends TrueSkill matchmaking Multiplayer achievements Cross-platform gameplay Så betaler man får man altså flere achievments og mulighet til å spill crossplattform pluss litt xtra stuff. EDIT: Kilde Endret 1. juni 2007 av LarryDik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Fikk spillet i posten eeendelig fra treige MS. Førsteinntrykket var... eh, ok!? Men etterhvert liker jeg dette veldig godt. Har ikke testet det på live da jeg ikke fant noen matcher, men det andre jeg har spilt til nå var kult. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 synes matchmakingen er ganske treig...............finner nesten ingen matches og når jeg endelig finner en lagger det som kua til mor................. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Ja, matchmaking tar lang tid, men når du først har funnet en match, så er det bare å sitte å kose seg Jeg tror jeg spilte Shadowrun i ca. 10timer i strekk i går :!: Send melding til meg på Live, om dere vil spille a! Gamertag er i signatur. Endret 2. juni 2007 av Amored Lenke til kommentar
dill-hole2 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Synd at spillet har så få game options. Kun grab the item, protect the item i teamplay. Savner deatmatch - alle mot alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå