Gå til innhold

Shadowrun - inntrykk og meninger

Gastaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi alle er forskjellige, jeg digger begge deler. Fordi jeg kan få nok av en av tingene, å da er det greit og veksle mellom Singelplayer / Multi. Men er det absolutt ingen Singelplayer del i dette spillet??

8747940[/snapback]

Du kan spille alene mot bots slik jeg har skjønnt det. Grei trening før du hiver deg ut til ulvene i multiplayer.

Lenke til kommentar

Jeg får visst ikke Shadowrun på døren i kveld allikevel, jeg gitt. Jeg bor visst utenfor dekningsområdet! :dontgetit: Da blir det bare å se på Family Guy i kveld også da :cry: Men i morgen derimot...skal jeg nok teleportere meg gjennom et par hundre vegger :) (Etter jobb riktignok)

EDIT: Jeg slipper vel å betale for tjenesten "På Døren", da jeg ikke får den på døren, ikke sant?

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Jeg får visst ikke Shadowrun på døren i kveld allikevel, jeg gitt. Jeg bor visst utenfor dekningsområdet! :dontgetit: Da blir det bare å se på Family Guy i kveld også da :cry: Men i morgen derimot...skal jeg nok teleportere meg gjennom et par hundre vegger :) (Etter jobb riktignok)

EDIT: Jeg slipper vel å betale for tjenesten "På Døren", da jeg ikke får den på døren, ikke sant?

8750208[/snapback]

hvem sier det da?

har du prøvd sjekke her?

har du bestilt "på døren" etter du har bestilt skal du vel få tilbake pengene, men bestilte du det samtidig som du betalte spillet er kanskje sjansen mindre

Lenke til kommentar

hvem sier det da?

har du prøvd sjekke her?

har du bestilt "på døren" etter du har bestilt skal du vel få tilbake pengene, men bestilte du det samtidig som du betalte spillet er kanskje sjansen mindre

8750262[/snapback]

Posten sier det.

Poststedet mitt er fikk "Nei".

Jeg har ikke betalt enda, da jeg valgte postoppkrav.

Lenke til kommentar

Jeg har spillt dette spillet i hele dag og må si at det er utrolig gøy. Jeg var først litt skeptisk til å bruke magi og skyting sammen i et FPS-online spill, men dette virker utrolig bra. For min del virker dette spillet nesten revlosjonerende innen multiplayer. Glerer meg allerede til å spille HELE helgen i strekk ;)

Jeg anbefaler det på det sterkeste. Det eneste som mangler er stats/ranking system :(

Noen som er med å spille sammen i party på Shadowrun så legg meg til (endelig et spill med party slik at man kan finne kamper sammen med folk).

Gamertag: Power User

Endret av sogasg
Lenke til kommentar
HVA!? dumme cdon har satt release paa spillet til 8juni.

Har sagt ifra om att det var den 1juni. og faar svar om att nej nej det e fel! og de holder det tilbake.

8754193[/snapback]

bestill fra MPX til 399 kr og bruk A-post som leveringsmåte så har du det lørdag

Lenke til kommentar
er dette det første spillet som PC og 360 kan spille mot hverandre?

Betyr det at man bør kjøpe det til PC, fordi der spiller man gratis, mens på 360 koster live penger?

8755326[/snapback]

Ja.

Noen som vet om Elkjøp har fått det inn nå? Prøvde å ringe, men ga opp etter 15 minutters venting ("Vi har stor pågang" stor pågang klokka 10 på en hverdag? WTF? :thumbdown: )

Lenke til kommentar

Betyr det at man bør kjøpe det til PC, fordi der spiller man gratis, mens på 360 koster live penger?

8755326[/snapback]

Du har sølv og gull abonnement på Live på PC også. Fordelen med gull finner du ute på nettet et sted. Det er samme Live konto for både Xbox og PC. Det betyr at hvis du allerde betaler for Live Gold på Xbox, har du også Live Gold for PC.

Edit: Tror spillet også er Vista Only for PC. Det er ikke planer om Live-støtte for spill i tidligere versjoner av Windows.

Endret av LarryDik
Lenke til kommentar

8755326[/snapback]

Du har sølv og gull abonnement på Live på PC også. Fordelen med gull finner du ute på nettet et sted. Det er samme Live konto for både Xbox og PC. Det betyr at hvis du allerde betaler for Live Gold på Xbox, har du også Live Gold for PC.

Edit: Tror spillet også er Vista Only for PC. Det er ikke planer om Live-støtte for spill i tidligere versjoner av Windows.

8756006[/snapback]

aha, så man må betale for å spille online for PC?

haha, det tror jeg ikke kommer til å ta av.

Lenke til kommentar
aha, så man må betale for å spille online for PC?

haha, det tror jeg ikke kommer til å ta av.

8756056[/snapback]

Nei, man kan spille online på PC gratis.

Silver Membership Features

Single gamertag

Common gamer profile

Common gamerscore

Single player achievements

Private chat via text and voice

Common friends list and online presence

PC only multiplayer including browsing a list of active PC games

Gold Membership Features

All Silver membership features PLUS

Multiplayer matchmaking with friends

TrueSkill matchmaking

Multiplayer achievements

Cross-platform gameplay

Så betaler man får man altså flere achievments og mulighet til å spill crossplattform pluss litt xtra stuff.

EDIT: Kilde

Endret av LarryDik
Lenke til kommentar

Ja, matchmaking tar lang tid, men når du først har funnet en match, så er det bare å sitte å kose seg :) Jeg tror jeg spilte Shadowrun i ca. 10timer i strekk i går :!:

Send melding til meg på Live, om dere vil spille a! Gamertag er i signatur.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...