scribbleh Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 hmm sjekka mailen nå.. den har vist blitt sendt Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Anmeldelse ute på Multigamer.no Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Shadowrun er utsolgt på AbsoluttSpill.no De håper å få inn fler til torsdag visstnok Jeg har selv bestilt fra Komplett.no, vurderer å bestille fra et annet sted i tillegg. Vil ha det før helga! 8734655[/snapback] fikk mail nå om at den var sendt Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Da er spillet i sekken (heia Postautomat på Oslo S), skal teste det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
eliph Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Leste anmeldelsen på multigamer.no, men synes den var heller dårlig. Virket ikke som anmelder hadde brukt så altfor mange timer med spillet, og alt som sto der var egentlig ting jeg visste etter å ha sett videoer og lest om spillet. Men hadde vært supert om noen kunne lagt ut sine meninger om spillet her i denne tråden. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 fikk mail nå om at den var sendt 8738886[/snapback] Da var du en av de heldige Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Endret tittel og førstepost til noe mer passende Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Først når jeg så tittelen tenkte jeg at dette var noe søppel, men nå etter og ha lest igjennom full versonen og sett på filmer av spillet må jeg si, dette fanget interiessen min. Nå gjorde jeg noe jeg aldri har gjort, bestillt et spill grunnen av noen videoer... Så dette kan enten bli jævla gøy eller dårlig.. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Nå gjorde jeg noe jeg aldri har gjort, bestillt et spill grunnen av noen videoer... Så dette kan enten bli jævla gøy eller dårlig.. 8742504[/snapback] Er ikke noe tvil engang banAnus, dette blir rått! Jeg kjøper dette selv tirsdag neste uke, da kan vi spille sammen vettu Blir kos Etter å ha sett litt flere filmer, tror jeg at jeg vil være alv.. Det ser så gøy ut å være raskt, og kunne fly! Hva med dere andre? Hva synes dere virker mest morro? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg likte iallefall mest å spille alv, mye grunnet farten og regeneration. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Så sant Gastaa!! Blir fett og kunne eie deg og du meg gjennom noen helskrudde magiske runder. Selv får jeg ikke spilt før om 2-3 uker, min blir nå sendt til rep.. min kjære 360.. Men etter det, yheah baby! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Bestilte Shadowrun fra MPX.no i går kveld. Det ble sendt tidligere i dag Ble videresendt fra Oslo kl. 20, så da regner med å få det i morgen, da jeg får pakken levert på døren :!: Lenke til kommentar
Northland Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Dette spillet har nesten gått meg hus forbi!Kommer så mye, men det ser absolutt spennende ut! Får se hva dere andre syns før jeg eventuelt kjøper.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Microsoft er å trege. Har ikke fått spillet enda! Skulle hatt både dette og Forza! Lenke til kommentar
redflame Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Må bli et skinnsykt rot og spille dette spillet online, da tenker jeg på at folk kan delvis fly og når dem nærmer seg en vegg så kan dem da teleportere seg 8 m på innsiden av veggen på et brøkdel av et sekund. Dette betyr jo i praksis at folk kan "warpe" seg hit og dit i ett kjør, er heldig om man treffer den fyren man egentlig skal skyte på. Tviler på at dette er noe for meg. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Personlig så hater jeg at de har gjort en shooter ut av Shadowrun universet, tviler sterkt på om jeg kommer til å kjøpe dette. Hadde egentlig håpet at de kunne gjøre et skikkelig (nytt) rollespill ut av settinga, eller i det minste et hybrid spill ala Deus Ex. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Microsoft er å trege. Har ikke fått spillet enda! Skulle hatt både dette og Forza! 8744332[/snapback] Hun som sender ut spill er tilbake på fredag. Venter på Forza 2 selv. Fikk Shadowrun forrige uke. Har spilt det en del online nå, og inntrykket er at det er ganske artig. Men mangelen på variasjon gjør nok dette til en liten døgnflue for min del. Føler at jeg gjør det samme om og om igjen, og til slutt kommer jeg nok til å gå lei. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvilke premieidioter laget et spill av Shadowrun-universet og ikke har en (enspiller)kampanje i spillet? Jeg burde ha sjekket bedre før jeg kjøpte, dette ble tidenes mest bortkasta 360-kjøp for min del, havner bakerst i hylla. Øystein Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 liker du ikke å spille multiplayer? Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 liker du ikke å spille multiplayer? 8747582[/snapback] Flerspiller blir enormt kjedelig veldig fort synes jeg. Jeg liker et bra spill jeg kan kose meg med i sofaen med en god historie/kampanje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå