Angel Dust Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg får denne meldingen når jeg skal kopiere fra en intern disk til en ekstern USB-disk, men jeg har virkelig nok diksplass. Dette skjer kun med noen filer, hva kan det skyldes? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Kan ha noe med å gjøre at du ikke kan kopiere mer enn 4 gig om gangen muligens?Prøvd å sende en liten mappe over? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Eksterne disker kommer ferdig formatert i FAT32, som har en grense på 4 GB på en fil. NTFS har ikke slike problemer. Lenke til kommentar
Angel Dust Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Ok, det skjer bare med store filer, så det kan nok stemme. Men jeg har jo lite lyst å formatere disken da jeg har masse der inne som jeg trenger, men takk for svar, da skal jeg nok finne en løsning. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Du kan konvertere FAT32 til NTFS uten å slette data, med den innebygde kommandoen "convert.exe" som startes fra et kommando vindu. Lenke til kommentar
Angel Dust Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Er dette risikofylt? Dette er backupdisken min, så må vite at det ikke kan gå galt. Har også Paragon Partition Manager som også kan konvertere filsystemet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Er alltid risikofylt å forandre data på pcene. Så alltid ha backup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå