Gå til innhold

Australsk Big Brother - Deltager mistet sin far

Anbefalte innlegg

VG TV

En deltaker i Australske Big Brother får ikke vite at faren er død. Han døde for en uke siden, men familen mener det er best at Emma Cornell fortsetter i den omstridte serien helt til hun blir stemt ut Fra VG ...

Jeg synes dette er helt feil, Emma burde få vite om det ...

Hva synes dere? Burde man gjøre om på et kjent prosjekt grunnet et dødsfall?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er helt sykt at familien velger å ikke fortelle Emma dette ... En ting med sorg er at det kan være lettere ¨hvis man deler den med andre, og når da hele familien er over sjokket vil Emma kansje ha det hardere.

Vet ikke helt ossen jeg ville reagert, men hadde følt meg litt rar hvis familien var "ferdig" med sorgen og ikke viste sorg, og så sitter jeg der og har nettopp fått vite om dødsfallet og er drit lei meg.

Lenke til kommentar

I følge det som sto i artikkelen gikk hun inn i huset vel vitende om at faren var dødssyk. Hun skrev sannsynligvis under en kontrakt med produsentene av BB, hvor hun samtykket i å være adskilt fra omverdenen til innspillingen var over (for hennes del).

Det vil være naturlig å gå ut ifra at dette ble snakket om innad i familien, og hennes pårørende har fått (med)bestemmelserett på avgjørelsen om hun skulle informeres eller ikke. Derfor kan ikke jeg se at produsentene av BB gjør noe galt i denne situasjonen.

At hun i det hele tatt valgte å begynne noe slikt med den familisitasjonen er for meg ubegripelig, men så begriper jeg heller ikke hvorfor noen ønsker å delta i BB i utgangspunktet...

Lenke til kommentar
Jeg skjønner meg ikke på henne som velger å gå inn i BB istedenfor å være med sin dødssyke far og støtte både han og familien?

8712072[/snapback]

Tenker akkurat det samme, en venn av meg skal være utvekslingsstudent neste skole år, men han vurderer veldig sterkt å ikke dra pga han har nettopp fått vite at onklen har en sykdom som gjør at han kan dø mens han er borte ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...