Gå til innhold

Gris på 475KG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og guttungen brukte "bare" åtte skudd på å felle stakkars grisen. Åtte skudd? Jeg trodde gode jegere skjøt dyret i hodet slik at de døde nokså momentant jeg. Og å jakte med pistol? Jeg ler mer av gutten enn grisen for å si det slik.

Lenke til kommentar
Og guttungen brukte "bare" åtte skudd på å felle stakkars grisen. Åtte skudd? Jeg trodde gode jegere skjøt dyret i hodet slik at de døde nokså momentant jeg. Og å jakte med pistol? Jeg ler mer av gutten enn grisen for å si det slik.

8705073[/snapback]

skal litt til for å få ned et sånt beist med et skudd da.

Lenke til kommentar

8705073[/snapback]

Man sikter på hjertet når man jakter.

Lenke til kommentar

8705073[/snapback]

Man sikter på hjertet når man jakter.

8705181[/snapback]

Noe jeg nekter å tro at han har gjort her. Hva faen, jakte med pistol?

Lenke til kommentar
Jeg ler mer av gutten enn grisen for å si det slik.

8705073[/snapback]

Hvorfor skal du le av grisen i det hele tatt?

8705396[/snapback]

Viktig å få ledd av grisen! Grisen er jo eid av en 12åring. Nesten som meg i CS online:(

Men med en 50. pistol skulle man tro man greide å felle en gris samme hvor feit med 1 skudd.

Lenke til kommentar

Fantastisk hvordan den lille snørrvalpen taklet rekylen. For å være ærlig er jeg litt skeptisk til hvor mange av de skuddene han skjøt.

Edit: Men igjen, det kan jo forklare hvorfor han måtte bruke åtte skudd :!:

Endret av Aldhissla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...