Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er forelsket i tremenning

Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*

Det hele starte for tre år siden. Vi hadde kjent hverandre en god stund, og alltid visst hvem den andre var. Vi rotet litt, og men hun holdt på med en fyr så det ble ikke noe mer utav det. Hun er 4 år yngre enn meg, pluss at hun er tremenningen min... Problemet er at hun er DEN RETTE! Hun er perfekt på alle måter, og ingen kan måle seg opp mot henne. Vi forstår hverandre 100%, og utfyller hverandre på en måte du ikke kan forestille deg. Vi rotet i et halvt år etter at hun ble sammen med denne fyren, før det måtte jo ta slutt siden hun hadde type... Hun sier hun elsker meg, og jeg vet jeg elsker henne. Nå har jeg fått meg en dame som jeg er veldig gla i, men problemet er at jeg ikke kommer over denne jenta... Hva skal jeg gjøre? Kan ikke fortsette å være sammen med hun jeg er sammen med nå, for det er ikke rettferdig overfor henne. HJELP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmålet var vel heller hva påsan sku gjøre...Om både han og tremenningen brenner for dette, eller bare han, så er det uansett noe de må sette seg ned og prate om, finne ut hva de vil begge to. Om de bare er sammen med de de er sammen med for å ha noen å være sammen med, så ser jeg lite poeng i det om det er andre i livet som heller vil og burde være sammen.

Sett dere ned og prat, finn ut hva som vil skje.

Forresten, hvor gamle er dere sa du?

Lenke til kommentar

Hvis dere er under 18, kan aldersforskjellen bli for stor.

Det med at dere er tremenninger er ikke noe problem, vil jeg si. En kamerat av meg er sammen med tremenningen sin, dog var de ikke så nær hverandre fra før. Men familiene deres var ikke så negativ til ideen.

Personlig så vet jeg ikke hvem min tremenning er en gang, så jeg mener at hvis det er en sømmelig aldersforskjell (18-14 eller 17-13 osv er ikke sømmelig) bør du gå for det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...