Danko Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 .. Er det noen her som sitter foran pc'n da ? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Nei vet du hva, Da er man ute og ser på alle milionene som går i luften Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Nei vet du hva, Da er man ute og ser på alle milionene som går i luften jepp! vært år stter jeg å tenker på hvor mange data-deler man kunne ha kjøpt for den summen som blir brukt på fyrverkeri.. hadde blitt en grei PC i allefall.. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Da har jeg tredd på meg varmedressen sjanglet ut med en flaske skarpt og satt fyr på naboens katt med ett romerlys Nei seriøst er jeg nok ute og fyrer av noen raketter og ønsker alle et godt nytt år Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Nei... Da skal jeg se på raketter. Har faktisk ikke kjøpt noen i år pga lite penger Får nok kose meg med å se på andre sine penger som blir fyrt opp mot himmelen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Blir nokk ute dah. Gud jeg gleder meg til neste år. Da skal det kjøpes MASSE raketter og så skal vi dra på steiroheia og skyte ut raketter mens jeg kan se utover sortland Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Da er eg ute og skyter rakketer og ønsker alle sammen ett godt nyttår. I år har eg brukt ca 300kr. etter dette er eg på skjekker'n! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 da er nok ikke jeg foran datan nei! Da står jeg nok ute i kulda, fryser litt sammen med de andre guttene og jentene som står der, holder kanskje rundt dama mi... venter på at det skal slå 00.00 og jeg kan kysse henne Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Nei, då står eg sansynligvis på verandaen og ser på fyrverkeriet over den digre byen, førde ... Må også passe på at pappa får skutt opp alt han har... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Godt nyttår folkens! Dette blir definitivt den siste posten min før nyttår. Synes det er kjip nok å sitte forran dataen nå i 7-tiden. Godt nyttår, nå skal jeg på vorspiel Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Ja men kjære med-nerder, vi går vel phaen ikke ut på nyttårsaften uten en laptop og en mobil??? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Vell klokken nærmer seg 24. Og på #hw.no er det liv som alltid.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Vel, jeg sitter her nå, og jeg satt her for et par minutter siden også. Tolk det som du vil Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jeg sitter her nå og har vært her siden kl 18 elns. Tjener godt da Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 fyrverkeri er så jævlig waste! btw... hadde jeg hatt noen slik det sto til klokka 00..... hadde jeg nok sannsnlighvis skutt den inn i folkemengden fra min egen hånd..... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg kjøpte for kr. 0,- i raketter. Likevel tilbragte jeg sikkert 10 minutter før og ti minutter etter midnatt til å skyte opp mine venners penger. Det lønner seg å være litt lett på flasken før midnatt. :-) Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 er det bare jeg som lurer på hvorfor noen satt foran pc`n på nyttårsaften. Drekka mejr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå