jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jeg har nettopp fått min znote 2003 og tenkte jeg skulle se en film på tven min. Men da jeg plugget alt i og startet opp så jeg at det svart hvitt. har lest et sted at man kan fikse dette ved å sette tv ut greia til pal istedenfor ntsc. Så spørsmålet mitt er egentlig om det går an å sette tv ut modusen til pal? og hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 det pleier å være der hvor man setter på tv-sjermen. egenskaper eller noe slikt.. lykke til. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 Fant det ut selv.. men det fønka ikke fordet Kan det være at Tven min ikke støtter svhs eller no sånt? Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Det kan være problemet ja.. Hadde samme problemet selv. Du bør sjekke om TVen din har flere SCART, de støtter ofte forskjellige signal (SVHS eller RGB). Hvis ikke bør du sjekke om TVen din ikke har flere signal-kanaler (og ikke bare en automatisk) f.eks. AV1, AV2 YC osv. YC pleier å støtte SVHS. Løsningen for meg var å velge riktig SCART inngang og den kanalen som støttet SVHS. Dessverre er det slik at mange TVer kun støtter enten SVHS eller RGB eller ingen av delene.. Dette med å velge PAL eller NTSC tror jeg ikke har noe å si.. hos meg har det ingen synelig effekt når jeg først har fått alt annet til å funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå