peetah Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Dette bilde har jeg kalt "Poison". Du forstår sikkert hvorfor... trenger kritikk!! Edit: fjernet bilde her er samme bilde bare litt mindre bearbeidet Edit: fjernet bilde KRITIKK! takk på forhånd Endret 26. mai 2007 av peetah Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Dette bilde har jeg kalt "Poison". Du forstår sikkert hvorfor... trenger kritikk!! her er samme bilde bare litt mindre bearbeidet KRITIKK! takk på forhånd 8704557[/snapback] Personlig liker jeg ikke det du har gjort med dem.. kan jeg få se originalen? Endret 26. mai 2007 av WexFury Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg har litt problemer med å se at det er dråper, de er liksom litt lite karakteristiske. Lenke til kommentar
BokehDigger Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Bakgrunn og skygger forstyrrer. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Se på den nederste dråpen på det oransje bildet... Du ser at det er tegnet et omriss rundt dråpen der den treffer vannet. Du bør nok bruke litt mer tid og nøyaktighet på etterarbeidet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Det første gjorde seg ikke i negativ, det er sikkert. Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Tror jeg heller ville likt orginalene bedre, for meg føler jeg at du ødela dem litt i photoshop osv. Lenke til kommentar
andm Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hvorfor fjernet du bildene? Trådene på foraene har en nytteverdi for de som søker seg igjennom arkivet, og du gjorde nettopp denne tråden fullstendig meningsløs. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Enig med ostekjeks... Hvorfor sletter du bildene?? Jeg som satt her og kjedet meg ved pulten og koste meg med gamle klassikere av noen tråder (og andre tråder), så kommer jeg over denne store skuffelsen... Der forsvant gnisten som hang over denne ellers flotte dagen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå