Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

er suzuki tsx et bra kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, det kan jo være det :) Får jo en såppas billig moped som kjører 60 lovlig (eller er det sant det? At gamle mopeder FÅR lov til å klare 60 km/t, mens nyere mopeder får bare lov til å kjøre i 45 km/t ?) ?

Lenke til kommentar

89 modell for 8000?!?! det var DYRT!

uansett, tsx er en konge sykkel, går og går og GÅR!

Jeg har selv en tsx og er kjempe fornøyd, hvis du ikke driver å fucker opp motoren og skrur og herjer på med ting du ikke har peiling på så går denne motoren nesten evig.

Går greit når du får trim på også!

men ta og sleng opp noen bilder da vell! Kan forsåvidt være et 'godt' kjøp hvis den er strøken!

Lenke til kommentar

Mopeder som ble registrert før EU-regulativet trengte man ikke å plombere ytterligere. Fartsgrensen gjelder likevel, det er ikke lov å kjøre fortere enn 45km/t med moped, selv om eldre mopeder har en toppfart i overkant av 50km/t.

TSX var populær da jeg var på "mopedalder", den gikk gjerne litt fortere enn 50 og var ellers veldig enkel teknisk. I motsetning til dagens mopeder er dem heller ikke laget av lego.

Lenke til kommentar
Mopeder som ble registrert før EU-regulativet trengte man ikke å plombere ytterligere. Fartsgrensen gjelder likevel, det er ikke lov å kjøre fortere enn 45km/t med moped, selv om eldre mopeder har en toppfart i overkant av 50km/t.

TSX var populær da jeg var på "mopedalder", den gikk gjerne litt fortere enn 50 og var ellers veldig enkel teknisk. I motsetning til dagens mopeder er dem heller ikke laget av lego.

8710173[/snapback]

ka sjer vis politiet ser en som kjøre i 60 med en gammel da? en tsx for eksempel?

Lenke til kommentar

8710173[/snapback]

ka sjer vis politiet ser en som kjøre i 60 med en gammel da? en tsx for eksempel?

8710183[/snapback]

Tror faktisk eldre modeller 02< har lov til å kjøre i 55(60) hvis den er orgnial.

kan ikke si at dette er helt sikkert men..

hvis du blir tatt av politiet så må du betale 4200kr i bot og du må på visning. Skiltet blir tatt inn.

Lenke til kommentar

hvis du blir tatt av politiet så må du betale 4200kr i bot og du må på visning. Skiltet blir tatt inn.

8710192[/snapback]

ikke vis den kom før eu shiten kom, da det ikke var plombering..!

Endret av PctsX
Lenke til kommentar

ikke vis den kom før eu shiten kom, da det ikke var plombering..!

8710210[/snapback]

Ta og les hva jeg skriver da.

uansett, jeg hadde MAKS gitt 6000,- for den sykkelen.

8710222[/snapback]

oi sorry;D misforstod æ!

Lenke til kommentar
Tror faktisk eldre modeller 02< har lov til å kjøre i 55(60) hvis den er orgnial.

8710192[/snapback]

Fartsgrensen for moped var 50km/t før 2002, og de fleste mopedene var plombert den gangen også.

Som sagt er eldre mopeder tillatt å ha teknisk toppfart etter gamle regler, men det er likevel ikke lov å kjøre fortere enn 45km/t med dem.

Kjører man fortere kan man illegges forelegg for å ha brutt fartsgrensen på samme måte som når man kjører for fort med bil med tilhenger, buss eller andre kjøretøyklasser som har egne fartsgrenser.

Endret av MailMan13
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg hadde en tsx som nå er solgt. Jeg hadde nesten INGEN problemer med den. Var bare småting som var min egen feil :)

Det er en kongesykkel som drar godt til å være orginalt.

Sikkert eit godt kjøp viss han virkelig er i god stand :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...