Gå til innhold

Dell Insp.630m -DVD-r problem

Anbefalte innlegg

Har følgende problem med DVD-R på min Dell Inspiron 630 m:

Etter en stunds avspilling begynner de å "hakke"/stoppe opp.. Om jeg setter på pause og venter, spiller de fint igjen et stykke før det begynner igjen..som om det er noe som må 'hentes inn' på en måte..

Noen som vet forklaringen på hva dette kommer av? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DMA er aktivert for den sekundære IDE-kanalen ja. Men om vanlige dvd'er fungerer fint er det uansett ikke det som er problemet. Har du kontrollert om det kan være noe galt med måten de brente platene er brent på? Er de eksakte kopier av andre dvd'er?

Lenke til kommentar
DMA er aktivert for den sekundære IDE-kanalen ja. Men om vanlige dvd'er fungerer fint er det uansett ikke det som er problemet. Har du kontrollert om det kan være noe galt med måten de brente platene er brent på? Er de eksakte kopier av andre dvd'er?

8707895[/snapback]

Det er krympede kopier da, for å si det sånn

Lenke til kommentar

men er de i DVD-format, eller der det DivX/WMV/XVid eller ett annet komprimert format? I så fall dreier det seg om at avspillingsprogrammet må lese av og dekomprimere videofilen, noe som kan være krevende og derfor hakke/stoppe opp innimellom. Om du ikke allerede gjør det, vil jeg anbefale å prøve avspillingsprogrammet Media Player Classic. Om det heller ikke hjelper, er nok den eneste løsningen å kopiere filmene til harddisken og kjøre de derfra.

Lenke til kommentar
men er de i DVD-format, eller der det DivX/WMV/XVid eller ett annet komprimert format? I så fall dreier det seg om at avspillingsprogrammet må lese av og dekomprimere videofilen, noe som kan være krevende og derfor hakke/stoppe opp innimellom. Om du ikke allerede gjør det, vil jeg anbefale å prøve avspillingsprogrammet Media Player Classic. Om det heller ikke hjelper, er nok den eneste løsningen å kopiere filmene til harddisken og kjøre de derfra.

8708314[/snapback]

De er i DVD format ja, slik som her:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...