mesha Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jeg har gått over til Vista på min stasjonære pc. Problemet er at jeg har to disker: En på 120gb til Windows og progs og en på 320gb med filmer og spill. I Vista kommer ikke disken opp. Jeg har vært innpå "Disk Management" og sitt. Den ligger der men jeg må kovertere den til Basic Disk, og da må disken formateres. Det vil jeg ikke gjøre for da forsvinner all musikken og filmene. Noen så har peiling her??Burde jeg prøve å koble den ut og inn? Trenge hjelp raskt!! Endret 26. mai 2007 av mesha Lenke til kommentar
Holten Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Skader jo ikke å koble ut/inn. Men tror ikke det har noen hennsikt. Vet ikke helt det der. Vent til det kommer noen Vista folk Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Du kan legge filmane/spela innpå ein annan disk med hjelp av Knoppix, så kan du formatere, og flytte over filane igjenn. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hvilken Vista versjon er det? Home versjonene (også XP) støtter ikke Dynamisk disk. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Du kan legge filmane/spela innpå ein annan disk med hjelp av Knoppix, så kan du formatere, og flytte over filane igjenn. 8704441[/snapback] hørtes ut som ein grei løsning, men hvordan gjør jeg det? Booter live cden, men hva så videre? Det e Vista Home Premium! Endret 26. mai 2007 av mesha Lenke til kommentar
mesha Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg prøvde nettop å boote med Ubuntu, men den stopper på 100% og ber meg reboote. Jeg har også prøvd å formatere til XP men får akkuratt samme problem, dvs pcen leser cden til et spesielt punkt så bare "slår" cd rommen seg helt av. Har det kanskje noe med drivere å gjøre?Når jeg stapper en cd i selv cd rommen i mens Vista kjører så kommer den opp. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 LØST! har formatert og fikset det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå