Gå til innhold

kjøpte meg sonic the hedgehog til ps3 idag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Sonic, Det er greit nok.. Grafikken kunne vært bedre, Det er drit å går rundt i byen .. det er noen ganger så vanskelig å finne ut hvor man skal, bruker jo laang tid på det ;P Men det er et greit spill.. Men som du sa, det loader hele tiden, dumt ! Spiller det ikke så mye mer men det var litt kult ;P

Lenke til kommentar

loadinga suger ja (-serlig når man får missions av folk, -så loader det, -så sier de en setning, -så loader det..), og det ødelegger mye av spillopplevelsen! Syntes spillet er fetest å spille med sonic, pga farten, og plusset med spillet er vel noen syke comboer som sonic gjør...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er etter min mening kun 2 bra sonic spill og det er Sonic 1 og 2 på sega master system  :love:

8712843[/snapback]

De er knall. Pluss Sonic 1 og 2 til Sega Mega Drive, og de andre spillene til Segas 8-bit og 16-bit konsoller. Etter det har det stort sett vært skrale greier (jeg har fortsatt fadesen Sonic Heroes friskt i minne) :no:

Jeg kunne tenkt meg til å prøve det nye Sonic-spillet, though. Jeg skjønner ikke hvorfor Sega ikke gir det ut til PC, når de allerede har portet makkverkene Sonic Heroes og Sonic Riders til PC. Så hvorfor kan de ikke gi PC-brukerne Sonic next-gen da? :mad:

Lenke til kommentar
Er etter min mening kun 2 bra sonic spill og det er Sonic 1 og 2 på sega master system  :love:

8712843[/snapback]

De er knall. Pluss Sonic 1 og 2 til Sega Mega Drive, og de andre spillene til Segas 8-bit og 16-bit konsoller. Etter det har det stort sett vært skrale greier (jeg har fortsatt fadesen Sonic Heroes friskt i minne) :no:

Jeg kunne tenkt meg til å prøve det nye Sonic-spillet, though. Jeg skjønner ikke hvorfor Sega ikke gir det ut til PC, når de allerede har portet makkverkene Sonic Heroes og Sonic Riders til PC. Så hvorfor kan de ikke gi PC-brukerne Sonic next-gen da? :mad:

8794917[/snapback]

Hvorfor kan de ikkje gå tilbake 15 år og lage eit bra sonic spill ? :ermm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...