boundishh Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jeg kjøpte meg sonic the hedgehog til ps3 idag og er passe fornøyd. Sega kunne ha gjort grafikken litt bedre og redusert loade tider. Er det noen andre her som har det spillet og har noen meninger om det? Endret 25. mai 2007 av fanboy Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 OT-slettet. Hold dere til emnet! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg har Sonic, Det er greit nok.. Grafikken kunne vært bedre, Det er drit å går rundt i byen .. det er noen ganger så vanskelig å finne ut hvor man skal, bruker jo laang tid på det ;P Men det er et greit spill.. Men som du sa, det loader hele tiden, dumt ! Spiller det ikke så mye mer men det var litt kult ;P Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 loadinga suger ja (-serlig når man får missions av folk, -så loader det, -så sier de en setning, -så loader det..), og det ødelegger mye av spillopplevelsen! Syntes spillet er fetest å spille med sonic, pga farten, og plusset med spillet er vel noen syke comboer som sonic gjør... Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Er det likt som 360-spillet? I så fall er det elendig Lenke til kommentar
albions Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Er etter min mening kun 2 bra sonic spill og det er Sonic 1 og 2 på sega master system Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er etter min mening kun 2 bra sonic spill og det er Sonic 1 og 2 på sega master system 8712843[/snapback] De er knall. Pluss Sonic 1 og 2 til Sega Mega Drive, og de andre spillene til Segas 8-bit og 16-bit konsoller. Etter det har det stort sett vært skrale greier (jeg har fortsatt fadesen Sonic Heroes friskt i minne) Jeg kunne tenkt meg til å prøve det nye Sonic-spillet, though. Jeg skjønner ikke hvorfor Sega ikke gir det ut til PC, når de allerede har portet makkverkene Sonic Heroes og Sonic Riders til PC. Så hvorfor kan de ikke gi PC-brukerne Sonic next-gen da? Lenke til kommentar
albions Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Er etter min mening kun 2 bra sonic spill og det er Sonic 1 og 2 på sega master system 8712843[/snapback] De er knall. Pluss Sonic 1 og 2 til Sega Mega Drive, og de andre spillene til Segas 8-bit og 16-bit konsoller. Etter det har det stort sett vært skrale greier (jeg har fortsatt fadesen Sonic Heroes friskt i minne) Jeg kunne tenkt meg til å prøve det nye Sonic-spillet, though. Jeg skjønner ikke hvorfor Sega ikke gir det ut til PC, når de allerede har portet makkverkene Sonic Heroes og Sonic Riders til PC. Så hvorfor kan de ikke gi PC-brukerne Sonic next-gen da? 8794917[/snapback] Hvorfor kan de ikkje gå tilbake 15 år og lage eit bra sonic spill ? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Har det på 360 og der suger det grønnsaker. Har ikke PS3 og om jeg hadde hatt den hadde jeg styrt unna. Er enig att etter Sonic 1 & 2 til Sega Megadrive har det bare gått en vei og det er nedover. Synd egentlig for spillet har absolutt potensiale til å bli noe stort. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Funnet en kul ting her, Gå inn på PS din, Inn på Storen, så går du inn på denne siden http://www.us.playstation.com/PS3/Store#id...008&topid=30007 Så laster du ned alle der greiene der, det er ekstra baner til alle sammen Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Funnet en kul ting her, Gå inn på PS din, Inn på Storen, så går du inn på denne siden http://www.us.playstation.com/PS3/Store#id...008&topid=30007 Så laster du ned alle der greiene der, det er ekstra baner til alle sammen 8885426[/snapback] Nei, gir bare mulighet til å spille på Very Hard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå