supermons Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Ser at trenden her nå er dråpe/vannbilder, men tenkte jeg skulle poste mine bilder av noe helt annet.. Tok et par bilder av sykkelen min (med Olympus SP-320) og prøvde å få de litt kule. Lyset er på, for å få sykkelen "levende", bakgrunnen er "ganske" monoton for å ikke forstyrre motivet og litt sånt. Bildene er kun lett redigert i Photofiltre da jeg ikke har PS på maskinen akkurat nå.. Kom gjerne med flere tips (vinkler, kamerainstillinger (det er jeg alt for dårlig på, er vel auto på disse), redigering ++) Lenke til kommentar
peetah Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg skal ikke si sikkert, men jeg tror det hadde vært kult med froskeperspektiv her... bilder fra bakken får ofte ting til å se større og sterkere ut! en KRAFRIG motorsykkel er det vi vil ha! Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Enig i Peetah.. Med at bildet kunne blitt tatt enda nærmere bakken.. Så må du velge en annen bakgrunn. Mye mer åpen bakgrunn eller sette sykkelen mye lenger i fra for å få bakgrunnen difus. Nå går skarpheten på sykkelen og bakgrunnen så å si i et. kul sykkel dog.. med harry bakhjul Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Pøh- enig i det med bakgrunnen, men sykkelen er jo en klassiker. Og bakhjulet er skremmende tidsriktig! Endret 25. mai 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Smak å behag Jeg går for bil. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Kan bli litt vanskelig å få den til å se barsk ut om du skal ha med det flotte bakdekket Lenke til kommentar
supermons Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Takk for tips Synes det er vanskeligere å finne gode bakgrunner til å ta MC-bilder i forhold til bilbilder.. Vet veldig godt at bakfelgen er skogsbæryoughurtfarget, og liker det ikke.. Men det er faktisk den fargen som er orginal til sykkelen.. Og det skal lakkeres så snart jeg får tid.. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Bakgrunnen er litt forstyrrende, en helt hvit bakgrunn er vel ikke å forakte? Hvis du skal ha froskeperspektiv kan du jo og ha bare asfalt og himmel. Lenke til kommentar
blenden Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg må også si meg enig med Peetah når det gjelder froskeperspektiv, og når det kommer til bakgrunn kunne du latt være å brukt noe spesifikt som bakgrunn, men brukt en større blenderåpning for bokeh. Da må du også sørge for at ikke noe står rett bak sykkelen, som også kommer i fokus (containeren i dette tilfellet). Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg synes også bakgrunnen var forstyrrende. Hadde jeg tatt bilde tror jeg det skulle vært i en garasje med dempet belysning. Synes bildene ble litt for mye Finn.no annnonse. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 På det første bildet ser det ut som om containeren er i fokus, ikke sykkelen. (se gresset & Yamaha-merket). Også må jeg hive meg på det om bakgrunnen. Den ødelegger bildene. Lenke til kommentar
supermons Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 På det første bildet ser det ut som om containeren er i fokus, ikke sykkelen. (se gresset & Yamaha-merket). Så det selv og når du kommenterte det.. Skal prøve meg med andre bakgrunner og froskeperspektiv senere i sommer, helst etter at jeg har lakka felgene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå