DalaiLaban Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg har tenkt til å kjøpe denne musikk telefonen. Jeg tenker på å bruke den på trening og er da på jakt etter et passende bluethooth headset jeg kan koble til. Grunnen til at det skal være BT er fordi jeg ALLTID mister den jæv.. mp3 spilleren i bakken pga av ledningen når jeg løper. (Den er nå ødlagt.) Noen som har et forslag til et rimelig og greit BT headsett jeg kan kjøpe? Gjerne ikke dyrere en mobilen Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 du vet den ikke har a2dp, ikkesant? Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 du vet den ikke har a2dp, ikkesant? 8704554[/snapback] Ja fant det ut nå når jeg har kjøpt den jævla telefonen Jaja, thats life... Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Da har jeg et nytt spørsmål. Selgeren på elprice sa denna telefonen kunne brukes sammen med BT headsett for musikk. Da kan jo jeg bytte denne telefonen inn igjen der på tirsdag? Jeg har jo 14 dagers angrerett iflg. kjøpsloven? Vil ikke bytte tilbake headsettet og bruke ledning headsett isteden. Eneste grunnen til at jeg kjøpte telefonen var fordi jeg skulle kunne bruke den som en mp3 spiller med BT headsett... Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 det er bedre å kjøpe en dyr tlf, enn ofte og stadig oppgradere en billligtlf, det spørs hvor billige og dyre da, men over 1500.. er ikke helt sikker på hva du mener, men skal du beholde headsettet? hvilket er det? og blir det kanskje w610 på deg da..? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg har jo 14 dagers angrerett iflg. kjøpsloven? 8710003[/snapback] Du har 14 dagers angrerett ved fjernsalg. (det vil si f.eks. internett, telefon, postordre osv...) Kjøp i butikk gir ingen returrett. Har selger gitt feil opplysninger så må de ordne opp på en måte... det er villedende informasjon. Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Kan anbefalle deg dette settet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=317754&cks=ACC Jeg har testet det på jobben og det spiller sykt bra! Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Her er et par nye dingser fra sony. Jeg har den typen med nakkebøyle. Bluetooth v2, A2DP og resten av smørja SONY Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) og flere andre.. itilfelle du skal beholde den tingen jeg vet ikke hva det er så orker jeg ikke ramse opp a2dphodesett.. greit med oversikt, selv om det ikke er noen anbefalinger.. Endret 27. mai 2007 av megaloman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå