ovinn Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Heihei, Tenkte jeg kunne oppgradere elementene mine med noen som trøkker skikkelig, ikke vrenger så fort, og ikke koster skjorta.. Men det skal være kvalitet Det skal brukes for det meste på musikk, men også film. Så de burde dure litt. Diskanten burde klare å spille høyt, det er det kravet jeg har til den. 2" Diskant og 8" Bass-elementer. Det som står på høyttalerene (Diskant, Mellom, Bass) er: Configuration: 3-way bass reflex Power Handing: 150Watts (music) 100 Watts (cont.) Impedance: 4-8 ohm Prislapp: helst ikke over 1k pr element, så billig som mulig! Mvh Øyvind Bilder av systemet: Ene høytt. Sånn det ser ut i dag! Endret 30. mai 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
gangso Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) du kan få kjøpe mitt untitled.bmp Endret 27. mai 2007 av gangso Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 du kan få kjøpe mitt 8716090[/snapback] Tror ikke det er noe å spare på Og 2" diskant er ikke lett å finne Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Hadde vel ikke tenkt å kjøpe det, bare lurte på hvor mye han skulle ha for det Nei, det er mulig. Er det som sitter på anlegget nå, så --- Diskant Mellomtone Bass --- Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Nytt spørsmål: Hvilke elementer anbefaler dere for en ny kasse? 10" bass. Dynabel.no / Ljudia.no Mvh Øyvind Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Lett valg, hold deg langt unna ljudia hvis du vil ha kvalitet og noe som holder mål. Derfor kjøper du heller hos Dynabel.no Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) En kompis anbefaler MGR-serien på Ljudia , han har drevet med bygging av høyttalere en stund . Men hvilke anbefaler du hos Dynabel ? Rettere sagt, MGR-F serien. Endret 3. juni 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Akkurat nå har jeg ikke noen anbefalinger siden det er lenge siden siste jeg var innom og kikket litt, men regner med at det meste der er skikkelig. Ang MGR-F serien, så er de elendige mildt sagt. Hvis du leser andre plasser også, vil du fort finne ut at dette ikke er verdt pengene engang. De holder rett og slett ikke mål. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Får forhøre meg litt rundt på de da , men på Dynabel er det jo svindyrt! Og jeg skal ha noe til maks 2,5 med alt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 MGR er ikke noe å satse på nei. For da ganske blillig på dynabel også? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Syns bare jeg så 6-700 til over 1,5 jeg men Og det blir dyrt hvis jeg skal ha diskant , mellomtone , bass pluss terminaler , kabler , kassa osv . Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du finner ingenting som passer i hullet til diskanten tror jeg. Jeg ville laget ny front og montert nye elementer og nytt filter. Ingenting der jeg ville brukt om igjen. Ring til Eltek å spør om tips og priser. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg skal lage nye kasser, bare så det er sagt. Skal ha alt nytt . Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Stenges etter ønske fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg