torsjako Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Innmelding: Junior 25,- Euro, sikrer deg plass. Player 245,- Euro, Gir deg aksjer. Proff. 545,- Euro , gir deg aksjer for 345,- Euro. Nå er vi ca. 2500 medler world wide. Dette blir Stort. Bonuser: Som player og proff. Bunus av egene aksjekjøp, ny medlemmer (du trenger ikke verve) og når medlemmer under deg handler aksjer. Dette er et gøyalt spill med mange muligheter. http://www.lifewealth8.com/torsjako eller http://www.rbe.no Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 hva er dette for noe (dritt)? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 hva er dette for noe (dritt)? Noen som vil tjene penger på engelt som ikke er klarover at de blir lurt? Er ingen lett måte å bli rike på, Nei må nok jobb ja skal du få til saltet på maten din. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 hva er dette for noe (dritt)? Vil kalle det SPAM Jeg snakker mest for meg selv nå, men mulig jeg representerer flere her når jeg sier "ER IKKE INNTRESERT" (sorry for Caps) Lenke til kommentar
3PM Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 hva er dette for noe (dritt)? Vil kalle det SPAM Jeg snakker mest for meg selv nå, men mulig jeg representerer flere her når jeg sier "ER IKKE INNTRESERT" (sorry for Caps) Jeg er enig med dette!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Vil kalle det SPAMJeg snakker mest for meg selv nå, men mulig jeg representerer flere her når jeg sier "ER IKKE INNTRESERT" (sorry for Caps) Signed! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Dette så interessant ut! ....not Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 jeg snakka med "kong bongo fra kongo" (nigeria); han lovte meg 24 millioner (dollar). _litt_ mer enn de ?'ene dine (som man kan telle på én hånd) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jeg skjønner ikke.no av detta jeg... Bare at det er en fin måte å bli kvitt litt av pengene sine på, eller? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 ikke vitsi å reklamere slik dritt her på dette forumet. Folk her er ikke så dumme som de virker. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Dette ser ut som reklame i mine øyne. Hvorfor heller ikke kjøpe reklameplass på hw.no istedet for denne noe lugubre måten å få flere medlemmer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Tviler på at hw.no gir tillatelse til slikt nei. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 hva er dette for noe (dritt)? Vil kalle det SPAM Jeg snakker mest for meg selv nå, men mulig jeg representerer flere her når jeg sier "ER IKKE INNTRESERT" (sorry for Caps) You go girl :wink: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg har iallefall råd til å la vær! (ikke at jeg er rik men, jeg vikke bli blanna inn i no svindel dritt) Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Se her og her Ser ut som gjøken bare joinet forumet bare for å spre Spam. JEG HATER SPAM (enda en gang unnskyld for caps) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå