theoriginalAidskake Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Det er da bare vitterlig å bruke barberhøvel. Legg dere ned på ryggen hvis dere syntes det blir vanskelig å komme til skikkelig. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Men hvordan ser du hvor du barberer? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Velkommen til 2007. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Speil går fint, ellers så kan du vel føle deg fram, det er ikke mye der bak så du skjærer deg ikke. Anbefaler deg å ikke shave deg, blir bare klamt og ekkelt mellom sprekken. Hårene er glimrende aircondition, så du burde bare stusse deg litt ^^ Endret 26. mai 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Men hvordan ser du hvor du barberer? 8708560[/snapback] Vel for min del er ikke øyne nødveng for å gjøre jobben siden det er mer enn nok hår der til å føle seg frem. Om det ikke skulle bli perfekt barbert bryr jeg meg fint lite om siden jeg ikke går rundt og vifter med bar rumpe... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Lurer på om jenter barberer ræva samtidig som de tar skrittet, de gjør bra mye slit for å tilfredsstille gutter... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 De som har såpass mye hår på kroppen og barberer kusa gjør nok det. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Herregud, jeg har jæævlig mye hår i ræva, men hvorfor bry seg ? Er da en grunn til at man har fått det. Dessuten kan jeg jo ikke se det, så da er det jo samma faen ^^ Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Det har vel med at enkelte får så mye at det er problematisk å drite, hvis det skulle henge seg fast eller lugge o_O auu... eller at man vil prøve analsex Endret 26. mai 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Husker jeg skulle drite engang så hang noe av driten seg fast i rompehåret Tok bare å klipte/stussa vekk mye av håret Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 De fleste polfarerne pleier å barbere seg om jeg ikke husker feil. Tror det var Børge Ousland som påpekte hvor viktig det var for å forebygge irritasjon. Så moralen er: Bare stuss rævskjegget. Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hehe, det er faktorer som går for og i mot barbering her. Vanesak? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 De fleste polfarerne pleier å barbere seg om jeg ikke husker feil. Tror det var Børge Ousland som påpekte hvor viktig det var for å forebygge irritasjon. Så moralen er: Bare stuss rævskjegget. 8711880[/snapback] Jeg hørte at de gjorde det for det minsket mengden do-papir de måtte ha med. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Husker jeg skulle drite engang så hang noe av driten seg fast i rompehåret Tok bare å klipte/stussa vekk mye av håret 8711724[/snapback] Kan si jeg er enig med det første der Rompeskjegg er ikke noe koselig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå