Gå til innhold

Barbere hår i rompen


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg syntes det er utroligt ekkelt med håret i rompesprekka mi, og har lyst til å fjerne det. Men det er noen fordeler eller ulemper med det. Kan ikke komme på noe positivt med å ha hår i rompa.

 

Men om jeg barberer det, vil det vokse skjeggstubber som kan skape mye ubehag, og vil det vokse ut igjenn?

 

Og hvordan kan man få det vekk? Er vell litt vanskelig og kronglete med barberhøvel, den eneste måten jeg kommer på er voksing, som virker en smule ubehagelig.

 

Noen som har prøvd dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok litt overdrevet i den historien ja. Men at barbering i ræva vil føre til ubehag er jeg ikke i tvil om. Som alle andre steder på kroppen hvor man barberer, vil det komme en periode hvor håret vokser ut igjen,, ganske så sakte. Dette tror jeg vil medføre mye kløe i en klam sprekk. Mulig man blir herda etterhvert. Jeg ha ialle fall ikke prøvd, ,og tar heller ikke sjansen..

Lenke til kommentar
Det går like så bra uten hår i rassen.

 

Selv er jeg såpass hårete at det medfører direkte ubehag dersom jeg ikke barberer. Det er heller ikke spesielt ubehagelig når det vokser ut igjen heller.

 

Annbefales.

8707570[/snapback]

Hmm... Jeg blir litt skeptisk når jeg ser den skriften som er merket rødt i signaturen din :dontgetit:

Lenke til kommentar
Det går like så bra uten hår i rassen.

 

Selv er jeg såpass hårete at det medfører direkte ubehag dersom jeg ikke barberer. Det er heller ikke spesielt ubehagelig når det vokser ut igjen heller.

 

Annbefales.

8707570[/snapback]

Med andre ord, du fjerner det og du føler intet ubehag ved noen områder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...