SinIC Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hei folkens! Jeg har et lite spørsmål som jeg gjerne ville hatt svar på. Hvor mange watt bruker en Xbox? Grunnen til at jeg lurer er at jeg skal ha den i bil. Har omformer opp til 150 watt, så det hadde vært litt greit å vite hva en Xbox bruker. Har leta MASSE på nettet, men finner ingenting. Er det noen som kanskje har en liggende som kan ta en kikk bak på den. Pleier å stå der. En annen tråd jeg har om samme prosjekt finner du HER. Takker for eventuelle svar. Ha et godt nyttår folkens!! Mvh Jan Ivar Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Står det ikke stemplet på xbox spilleren da? det er da normalt at det gjør. Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 Jo hadde jeg hatt en liggende hadde jeg sett etter selv.. Men jeg gidder ikke kjøpe før jeg er sikker på hva den bruker. Lenke til kommentar
Star Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Under 1000.... helt sikkert Det er nok 200-250.. mener og huske det Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 En Playstation 1 stjeler 10 watt. Kan ikke tro en hardisk og et par vifter pluss pluss, kan komme opp i 200 watt. Det er jo mer en en vanlig pc bruker. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Har ikke peiling eg heller så jeg svarer jeg og Les nå posten hans en gang til før dere svaret......... Prøv på et av disse forumene http://www.xboxcw.co.uk/topsites/list.php?status=NOK Lenke til kommentar
^Zenit^ Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Power requirements: 180-265 V AC, 50 Hz Power Consumption: 100 W Det sto det i brukerhåndboka til min Xbox i hvertfall 8) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jo hadde jeg hatt en liggende hadde jeg sett etter selv.. Men jeg gidder ikke kjøpe før jeg er sikker på hva den bruker. :oops: sorry leste ikke bra nok :oops: Men kan du ikke ta deg en tur til en butikk og spørre dem. De har sikker en som står ute som du kan lese bakpå Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 Takker for svar Zenit. Nå har jeg endelig det under kontroll.. Da blir det avgårde å kjøpe Xbox til torsdag. Ser de selger den til 1600 på Elkjøp. Ikke så steingal pris det! Takker for svar alle! Og Kjetil, du er tilgitt.. Godt Nyttår!! Mvh Jan Ivar Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 står ikke volt og ampere? P=U*I p=watt u=volt i=ampere De første elektro reglene jo... Lenke til kommentar
^Zenit^ Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Bare hyggelig! Ha et godt nytt år alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå