peder9260 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Kan noen si meg hvor plomberinga er på en Yamaha v-max jr.?? Dette hadde jeg blitt veldig glad for Endret 25. mai 2007 av peder9260 Lenke til kommentar
YamahaDt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Er en splint som stopper for speeden inne i motoren.. bare til å løsne på skruen og ta den vekk. Du ser det med en gang hvis du tar av topplokket og vrir på speeder, at den blir stoppa slik at den ikke kan gi full gass Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Er en splint som stopper for speeden inne i motoren.. bare til å løsne på skruen og ta den vekk. Du ser det med en gang hvis du tar av topplokket og vrir på speeder, at den blir stoppa slik at den ikke kan gi full gass 8703325[/snapback] også må du bøye ut reed ventilen litt.(som sitter forran forgassern) Lenke til kommentar
YamahaDt Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Er en splint som stopper for speeden inne i motoren.. bare til å løsne på skruen og ta den vekk. Du ser det med en gang hvis du tar av topplokket og vrir på speeder, at den blir stoppa slik at den ikke kan gi full gass 8703325[/snapback] også må du bøye ut reed ventilen litt.(som sitter forran forgassern) 8703575[/snapback] Det har ikke jeg gjort på min.. er dette nødvendig? den går jo bedre, og har kjørt den i mange år nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå