ZeBoss Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Utstyr som benyttes: NVIDIA GeForce 7950 GX2 og 2 Dell 2007WFD OS: MS Windows XP Pro Jeg får ikke satt opp mine to skjermer i dual, extent desktop mode... Etter Mange driver installasjons runder og uante restarter så har jeg nå fått identifisert begge skjemene som 2007WFD i oppsettet, samt fått installert NVIDIA ForceWare 94.24. Men ved avtikking av "Extend my Windows desktop" til skjerm 2 og trykker Apply da skjer følgende; Skjerm 1 slokner og kommer raskt tilbake, skjerm 2 har intet tegn til å livne til. Og nevnte kontroll boks for "Extend my..." er TOM! Kan noen komme med hint som kan hjelpe meg å få dual skjerm løsning her? På forhånd tusen takk. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Får du bilde på begge skjermer under oppstart/når du skrur på maskin? Hvis ikke er noe meget galt. Hvis alt er ok før Windows er inne må en nesten begynne å lure på om ikke problemet er driver / softwarerelatert framfor selve skjermene. Lenke til kommentar
ZeBoss Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Har bilde i begge ved oppstart. Har også fått til å forandre primær skjerm via NVIDIA Control Panel. Vil tro det er noe software da, har fått tak i siste driver til skjermene fra 2006-08-22 (pakke no. R138477 fra Dell) Har også inne NVIDIA driver fra 2007-05-18, versjon 94.24. Vet noen hvor i registeret man kan manipulere får å få valget til å holde på "Extend my Windows desktop" til skjerm 2? Post note, 2005-05-26@12:00: Har fått med meg at NVIDIA GeForce 7950 GX2 støtter opptil 2560 X 1600 digitalt. I henhold til mine beregninger skal da kortet støtte 1280 X 1024 på begge skjermene som maks. Og at jeg ikke får valg annen nView Display mode en Single Display i NVIDIA Control Panel. Her ser jeg også i Current Display at begge skjermene er med i valget. Endret 26. mai 2007 av ZeBoss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå