_neuron_ Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Kjøpt ett bigwater 745 og fikk for lite kjøleveske med det (eller hva det nå er). Står jeg skal fylle til den står på high, og så mye veske har jeg ikke. Jeg fylte på alt som var og den står da bittelitt over low (når jeg skrur den på tror jeg den var litt under), og det er luft i slangene. Kan jeg bruke pc'en sånn? Og heller overklokke når jeg har fått noe veske? Hva skal jeg fylle på for å fylle resten? Kan jeg fylle på noe fra https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=256895 thread'en eller må jeg ha samme type som jeg fikk med settet? Syns det er rart at de ikke legger med nok veske.. jeg brukte ikke hele slangen engang. //edit, fant en pakke konsentrert kjøleveske i kjeller'n, bare google litt før jeg fyller på med det Endret 25. mai 2007 av _neuron_ Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Det var nok for meg med den flaska som fulgte med. Men er det ikke nok for deg, så kan du bare fylle på med desilet vann (batterivann) og litt forstveske. Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Fylte på med frostveske jeg, var ikke så mye som skulle til så. Quad core som idler på 30c atm Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Fylte på med frostveske jeg, var ikke så mye som skulle til så. Quad core som idler på 30c atm 8703991[/snapback] ... Du fylte vel ikke opp resten med konsentrert kjølevæske? Den skal blandes godt ut i destillert vann, for mye kjølevæske gjør bare at vannet blir varmere. Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Fylte på med frostveske jeg, var ikke så mye som skulle til så. Quad core som idler på 30c atm 8703991[/snapback] ... Du fylte vel ikke opp resten med konsentrert kjølevæske? Den skal blandes godt ut i destillert vann, for mye kjølevæske gjør bare at vannet blir varmere. 8715389[/snapback] Fylte ikke opp til fult, fylte den veldig lille biten jeg trengte for å komme opp til low før jeg fikk rota meg til å skaffe noe bedre //edit, men takk for at du minte meg på at jeg må fylle opp //edit2, ser ut som nivået var høyere nå en det var før.. Mente jeg fylte opp til litt over low og det var nesten 50% av full kapasitet nå. Hvor stor rolle vil det spille? Jeg hadde 500cc med "cooling fluid" fra settet det kom på, og fylte på (jeg gjetter) ca 50% vann 50% frostveske. Endret 28. mai 2007 av _neuron_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå