Gå til innhold

2x agp på a7n8x


Lord_Linus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lord_Linus: Har du dx9 installert. Tror ikke du merker noe forskjell mellom 8x og 2x enda. Må nok dessverre vente en god stund før det skjer.

 

Vil merke forskjell fra 2x til 8x jo.

Merker forskjell fra 2x til 4x.....

 

Åjavel, Har du lest testene anngående AGP 2x og 4x, Eller fra 4x til 8x. På papiret er det meget bra, Men ikke i praksis. Eg merker ikke noe fra 2x til 4x AGP.

Lenke til kommentar
Lord_Linus: Har du dx9 installert. Tror ikke du merker noe forskjell mellom 8x og 2x enda. Må nok dessverre vente en god stund før det skjer.

 

Vil merke forskjell fra 2x til 8x jo.

Merker forskjell fra 2x til 4x.....

 

Åjavel, Har du lest testene anngående AGP 2x og 4x, Eller fra 4x til 8x. På papiret er det meget bra, Men ikke i praksis. Eg merker ikke noe fra 2x til 4x AGP.

 

 

Kanskje han har testet det selv da... som jeg... ser tydelig forskjell fra x2 til x4 jeg ihvertfall... å da betyr ikkr disse testene så mye ....

Lenke til kommentar

Fikk 12600 poeng i 3d mark, må si meg fornøyd med det. Vet ikke om jeg merker forskjell fra 2x til 4x, eller 4x til 8x, men det er da heller ikke mitt sprørsmål, jeg vil vite hvordan jeg får den opp til 8x!! Må jeg ha dx9 for å kjøre på 8x agp? om det er noe foskjell får vi svar på hvis jeg får opp farten på agp porten. Disblet 8x i bios, da fikk plutselig bare 1x, enablet den igjen da fikk jeg 2x. Agp freq. er låst til 66 mhz.

 

Takk for all hjelp gjennom 2002!!

 

 

Godt Nytt år.

Lenke til kommentar
Fikk 12600 poeng i 3d mark, må si meg fornøyd med det. Vet ikke om jeg merker forskjell fra 2x til 4x, eller 4x til 8x, men det er da heller ikke mitt sprørsmål, jeg vil vite hvordan jeg får den opp til 8x!! Må jeg ha dx9 for å kjøre på 8x agp? om det er noe foskjell får vi svar på hvis jeg får opp farten på agp porten. Disblet 8x i bios, da fikk plutselig bare 1x, enablet den igjen da fikk jeg 2x. Agp freq.  er låst til 66 mhz.  

 

Takk for all hjelp gjennom 2002!!

 

 

Godt Nytt år.

 

Hva er poenget med å kjøre den på AGP 8x ? Det har ingen merkbare innflytelse uansett. Fordi demo sier har "ser" forskjeller ?

Lenke til kommentar

Har jeg først et skjermkort som kan kjøre på 8x agp og et hk som støttet 8x så vil jeg gjerne kjøre på 8x. Men jeg har funnet løsningen på problemet mitt på siden www.rade3d.com, det skyldes et driver problem. Hk'et har verken støtte for 1x eller 2x agp. Så når maskinen påstår at den kjører på 2x så kjører den på 8x. Har lastet ned noen nye drivere og nytt ati kontroll panel, så nå kommer det opp at jeg kjører med 8x agp. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...