Gå til innhold

Proson Stratego 212RR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var dårlig med info på dem begge så er vanskelig å komme med feedback angående dem. 12" til den prisen vil nok ha sine begrensninger,men om du kun hører på techno og har en grei forsterker i gang skal det ikke være noe problemer. Skulle jeg kjøpt en av dem ville det vært de med 10".pga størrelse osv.

Når det gleder forsterker bør du se på brukte NAD eller en Cambridge.Sjekk hifiklubben for alternativer.

Lenke til kommentar
Var dårlig med info på dem begge så er vanskelig å komme med feedback angående dem. 12" til den prisen vil nok ha sine begrensninger,men om du kun hører på techno og har en grei forsterker i gang skal det ikke være noe problemer. Skulle jeg kjøpt en av dem ville det vært de med 10".pga størrelse osv.

Når det gleder forsterker bør du se på brukte NAD eller en Cambridge.Sjekk hifiklubben for alternativer.

8704560[/snapback]

okei;) størrelse er ikke no problem..

Lenke til kommentar

Proson er nå en del hakk bedre enn det du viser til her. Ljudia er for meg kun noen fryktelige kasser som for det meste bør brukes som ekstraanlegg i garasjen eller i boden.

Men for å være saklig,produktene der holder ingen høy kvalitet. De kan også sprenge lett om de blir brukt med en for liten forsterker.

Lenke til kommentar

Det vil nok "trøkke" mye om du har en kraftig forsterker.

Men vil ikke tro det blir så veldig bra/fin lyd i dem.

Her snakker vi elementer til en 400,-

Og når det blir store basser man skal spille høyt med er det viktig at kabinettet ikke former lyden. Så jeg tror jeg heller ville sett etter noe brukt CV, evt noen høyttalere + sub.

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Er Proson Stratego 212RR  noe å satse på? Liker godt trøkk i bassen :dribble:  og hører bare på trance..Åssen forsterker burde jeg ha til de?

Åssen er Proson Stratego Top 10 SAH i forhold?

Link: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331716

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=315968

Mvh. Lars ;) takker for svar :)

8702593[/snapback]

Hei jeg bruker 2 par Proson Strattego Attack 212RR å en Nad C372 og er fornøyd.

Det trøkker godt.

Det neste bli en effektforsterker til Nad`n.

På Mamoz koster Proson 212. 2999kr eller nå.

post-89687-1186083942_thumb.jpg

Endret av tomas7137
Lenke til kommentar

Første gang jeg kjøpte proson hadde jeg Proson strattego top 10 de var uten delefilter osv billig bygde kasser.

Men proson 212 har delefilter å egen kasse til mellomtonen å diskanten gummiring rundt elementan og. Bra avstivet og første gang jeg har sett hos proson.

Endret av tomas7137
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
På Mamoz koster Proson 212. 2999kr eller nå.

9187136[/snapback]

Jesus, trodde først det hadde klikke for noen, men det var bare meg.

Proson 212 hadde sett fantastisk bra ut hvis hele elementet var oransje. Nærmeste Klipsch-etterlingningen hvis de hadde vært det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...