azazel91 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 hei og hå! Eg kunne trengt nokon tips til å slutte med snus. Nokon som har nokon gode tips. har snust minst 1 år. snuser mykje oftere no ein det eg gjor før. nokon tips, takker alle svar på forhand Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Du kunne jo prøvd Røyke Tyggis? =P Eller så kan du jo testa MOT viljen din, og ikkje kjøpa meir .. x'D Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Beste er vell og teste deg selv på en måte ja. du kunne jo prøvd og snusa tyggis Selv virker det som om jeg er avhengi av lypsyl :o Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Beste er vell og teste deg selv på en måte ja. du kunne jo prøvd og snusa tyggis Selv virker det som om jeg er avhengi av lypsyl :o 8702658[/snapback] HAHAHHAAH, hekta på Lypsyl!? DAGENS ! ;D -- Som eg sa, test viljen din ^^ Lenke til kommentar
xersess Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 du kan prøve å slutte å kjøpe snusen, heller bare få med andre av og til, så blir det til slutt mindre forbruk av snus. skjøv har eg nesten slutta å snuse fordi at eg kjøper nesten aldri skjølv lenger, bare får ein rikelig dose på skulen Lenke til kommentar
fasthammer Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Prøv å tygg tyggis hvær gang du får lyst på snus:) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 HAHAHHAAH, hekta på Lypsyl!? DAGENS ! ;D -- Som eg sa, test viljen din ^^ 8702711[/snapback] Sorry OT. Men serriøst helt sant Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hvis du er veldig hekta: trapp nedover. Hvis du bare er moderat hekta slutt med en gang. Stå på så greier du det, det står bare på vilja di. Ha alltid noe å sutte på, pakke med fisherman's friend elns, funker fett! Lykke til Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Og ikke minst, finn god motivasjon. Det gjør det mye lettere. Feks penger, helse etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå