Tr0buff Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hei Når jeg drar forhuden tilbake, ser jeg det er noen små hvite "klomper" så er på forhuden .. Er dette normalt? Er det farligt? Kan det smitte i et samleie? Har ikke noe problem med de klompene, men vil bare spørre, i tilfelle .. Håper på positivt svar! Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Det er talgkjertler og alle har det! Det er der mye av "Kukosten" kommer fra. Faktisk er det akkurat det samme som kviser er laget av.. So don't worry Endret 25. mai 2007 av PUA Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 usj... nå som jeg akkurat hadde glemt det ordet... damn you! Damn you to pieces!! Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Så de e ufarligt? =) Kor lang ti tar de før de går vekk? Eg har hatt de i kanskje 2-3 år!? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Ikke farlig nei Dette er noe ALLE menn har og får! jeg husker jeg fikk helt panic når jeg så at jeg fikk de greiene der, og dro rett til legen som kunne helt fint betrygge meg med at det er helt normalt. Faktisk unormalt å IKKE ha det! Endret 25. mai 2007 av PUA Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Det er helt ufarlig ja. Vask deg, så går det bort. Jeg har ikke hatt det på lenge, min er ren og fin så det er sagt :!: Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Haha, takk for tipse .. x-D Får vaske den når eg dysje då .. x-D Tråden kan stengas .. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå