Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

tørker for lett ut..

Gjest pia terese

Anbefalte innlegg

Gjest pia terese

ja asso eg har et problem med at når eg og typen drive på, so tørker eg ut neden til og mista lysten. eg e redd for at det e noke i veien me meg sia eg tørka ut so fort, og mista lysten..Kan noken gje meg noken tips eller råd om ka so gjer det og ka som hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp! Kjør på med glidemiddel!

Hadde en venninde med akkurat det samme problemet der, og etter at hun gikk for glidemiddel har hun ikke hatt det problemet mer i det hele tatt.

Og typen klager heller ikke når hun koser litt med snoppen hans innsmørt med glidemiddel

Lenke til kommentar
Altså, glidemiddel hjelper ikke for lysten da. Ja, det blir lettere og bedre å ha sex, men om lysten ikke er der er det kjipt uansett.

Hva med å prøve ut noe ting? Viktig at sex ikke er rutine. :)

8703424[/snapback]

Den kan vel gå begge veier. Liten lyst gir lite veske, og lite veske gir liten lyst.

Lenke til kommentar
Heller at hun tørker ut fordi lysten ikke er der.

8704006[/snapback]

Støttes, er jo der problemet ligger.

8705711[/snapback]

Mja, hun sier jo faktisk at hun tørker ut, og så forsvinner lysten.

Jeg skal ikke være bastant med noe jeg ikke har peilig på though.

Lenke til kommentar

Glidemiddel er jo greit for tørrhet, men når årsaken er manglende lyst bør du gjøre noe med årsaken istedet for å pynte på symptomet. Finn ut hva som tenner deg - kanskje du har en eller flere fetisjer du ikke visste om? Men ikke ha sex hvis du ikke føler for det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er du skikkelig våt og kår før dere begynner selve samleiet? Sex er mye mer enn bare inn-ut. Ha et skikkelig langt forspill slik at det renner skikkelig av deg før dere starter med selve samleiet, hvis du fortsatt mister lysten og våtheten så kan det være ca 1 million forklaringer på hvorfor. Et slikt nettforum som dette er neppe den rette plassen til å få et skikkelig svar om det er problemer med selve lysten og ikke bare det fysiske.

Jeg vil anbefale å ta dette opp med f.eks en lege eller helsesøster hvis du er skoleelev.

Det er også forskjell på det å ha lyst og det å ha lyst til å ha lyst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...