Holten Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Sikkert feilplassert men, greide ikke å bestemme meg! Hvordan gjør jeg det? F.eks jeg vil bruke denne på msn: Jeg høyreklikker -> Lagre bilde som -> Går på msn og adder den der. Men, den blir jo så liten at du ser jo ikke hva det er? Hvordan skal jeg gjøre det tror dere? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Ingen som vet?? Ser jo det er mange smileyer på msn som er store. Endret 26. mai 2007 av Holten Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg bruker selv en del smileys fra forumet på msn, og det funker helt fint her. Og de blir ikke små. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Nå fikk jeg til noen, f.eks: Men, resten funka ikke.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hva gjorde du for å beholde dem store? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg gjorde ikke noe. Dette gjorde jeg: 1. Gikk innpå der vi skriver et innlegg 2. Trykte på "Vis Alle" under smileye'ne, vet ikke om det er nødvendig men. 3. Høyreklikka på smilieyen, og lagre som. 4. La dem til på msn. Noen ble store, og noen ble små! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå