ScadamiCa Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 filter, http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FF80 kan eg sette dette foran mine vifter i Chieftec? Front og Bak, ? Lenke til kommentar
førstegangsbygger Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 jeg vil gjerne også ha svar på dette spørsmålet, så jeg hjelper deg med å holde tråden i live... Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg vil gjerne også vite dette... Lenke til kommentar
førstegangsbygger Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 merkelig så lang td det tar før ekspertene vil kommentere dette. oppfordrer alle til å hjelpe til med å holde tråden i live... Lenke til kommentar
sblindheim Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 dette e3r et interessant spørsmål som så absolutt trenger svar:) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hva stopper dere med å gjøre det? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Penger og den tida det tar fra man har bestilt til d ligger på pulten. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 disse er anbefalt til de grader. Da slipper du mye støv og mye annet dill dall i pc'en. Dessuten vil ikke viftene blåse mindre selv om disse er foran. Det er minimalt med tap av luftstrøm. Har selv 2 av disse som jeg har satt i front. siden disse blåser inn i kabinettet mitt. Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Problemet her er vel om de passe i de ferdige festene i Chieftech kabinettene... Jeg har selv Chieftech Scorpio fulltower. Man får akkurat en vifte inn i de. Klypa i topp og bunn på festene passer akkurat til en vifte, og jeg ville tro at filteret gjør at det blir for bredt så viften ikke sitter skikkelig... Noen som kan svare på dette? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har også lurt litt på det. Vil tro at det ikke er plass. Har prøvd strømpebukse med dårlig resultat Lenke til kommentar
drbass Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det går ikke med disse filtrene, men du kan sette filtrene på baksiden av vifta. Da vil vifta bli støvete, men du slipper masse støv i pcen Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg har selv brukt strømpebukse på mine to vifter som blåser inn luft foran og viften i sidedøren. Funker greit nok det, men er usikker på hvor mye de hindrer luftstrømmen. Ville kanskje tro de filtrene som er laget spesielt til det er bedre, men jeg kan jo ta feil... Lenke til kommentar
drbass Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Strømpebukse funker bra, jeg hadde det selv, men til slutt så ga jeg blaffen i alt som heter filter, er ikke så ille å rengjøre pcen heller. Lenke til kommentar
førstegangsbygger Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 noen som har tips til hvordan jeg utfører prosjekt nylonstrømpe? Takk til alle som holdt tråden i live, slik at vi fikk svar! Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Syns nylonstrømpene til mamma funker fett jeg. Ta og klipp opp strømpa og tre den over vifta så sitter den bra. Pass på at den ikke subber innat vifta. Vis den gjør det kan du klippe ut en det og stramme den opp og lime/sku den fast i vifta. Lenke til kommentar
førstegangsbygger Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 takk for svaret! byggesettet mitt fra komplett kommer i posten i morra, spå da får vi se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå