Gå til innhold

Jeg vil ha en nettsideportal.

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha en nettsideportal.

• Denne portalen skal inneholde helst en form for wiki-løsning innhold der alle som er registrert kan redigere innholdet.
  • Denne portalen skal ha et bildegalleri der brukerene selv kan dele filer offentlig med andre og det skal være egne brukersider tilgjengelig for personene.
  • Jeg vil også at det skal han en forside der det postes nyheter som kan kommenteres av brukerene med veldig enkle BBCODE system slik som dette forumet her så og si.
  • Opprettelse av poll skal være enkel ting å gjøre på forsiden.

Noen som kan gi meg et forslag på oppsett jeg kan bruke for å smekke sammen en slik nettside?

Jeg sitter her på jobb og vurderer å sette opp en slik løsning så man kan forenkle det systemet som man har pr dags dato som driftes helt vanvittig tungvindt.

Noen som har forslagt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil påstå å si Joomla! som er både gratis og enkelt å sette opp. Svinenkelt er det også å lage en layout og du kan legge til polls, innlogging (og etter innlogging kan folk endre artiklene på forsiden direkte) og MYE mere. Helt genialt :D

Edit: Som du nok da lærer kan du innstalere såkalte tillegg. Foreksempel bildegalleri.

Og tillegg finnes det tusenvis av. Alt du kan tenke deg.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...