XtaZ Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 For dere som fortsatt lurer LINK Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Takk Takk! Bra du fant ut detta her! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Men hva betyr MVP? 8702014[/snapback] "Most Victory-Points" "Match-Victorious Player" Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Eller Man of the Match som det heter på godt norsk fotballspråk. Er greit å bli MVP ja, selv om jeg ikke blir det hele tia akkurat. Så er det så innmarri lett å sjekke statistikken sin etter en kamp. Og finne ut hvor mange forskjellige typer kills man hadde osv. Alt ved Halo 3s menyer og matchmaking og alt virker så utrolig enkelt å finne ut av. Når du har starta opp betaen så har du satt opp en lobby og invitert en venn ved kun tre knappetrykk - A, Y og X (A= Play beta, Y = få opp vennelista, X = invitér en venn) - Og trykk A igjen for å starte matchmakinga. Det er så genialt og enkelt system.. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ja fikk testa beta'en for første gang i går, og jeg må si meg veldig imponert over systemet de har laget. Håper vi får se dette i andre spill framover også. Så enkelt kan det faktisk gjøres! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå