rakanishu Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 \o/ Nå ligger det ett eksemplar å venter på meg på City også. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 599,- kosta det. Når jeg kom ned dit så jeg at det var en til som hadde holdt av spill. Sikkert deg det rakanishu Nå er jeg sykt glad over endelig å ha fått dette spillet! Good bye social life hehe Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 599,- var ikke så ille for å være Expert. Var redd jeg måtte ut med opp i mot 800. Men nå er det bare å holde ut på jobben en snau time til, så er rett på banen ned til byen. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Da skal jeg ut for å kjøpe Forza2!! Røper ikke hvor enda, sånn at det ikke blir tomt før jeg rekker å komme fram Can't wait! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 599,- var ikke ille for å være expert. Så at nettprisen på elkjøp var 449,-. Er det det i butikk også? Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ikke kom med sånt nå da! Har jo flere tentamner/eksamner igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det er vel fortsatt 4 dager igjen ? Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Min ble sendt fra Gamezone.no i dag Håper på regn til helga, men det kommer aldri til å skje.. hehe Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Woho, jeg har fått mitt Forza 2 collectors edition Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Woho, jeg har fått mitt Forza 2 collectors edition 8781582[/snapback] Fra ? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hater dere alle, forrbanna bortsjemte jævler... Nei da kødda, får mitt torsdagen eller fredagen jeg da (Er faktisk noen som holder seg til release datoen 7) Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen med tips om plasser i Oslo det er å få tak i? Vært litt rundt i dag, but no cigar. Spaceworld CC-vest, Spaceworld Bryn, Elkjøp Skøyen/Carl Berner har det i alle fall ikke Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Faen.. Skal det være akkuratt slik som med Gears Of War? At alt å alle får spillet før jeg får det?! Noen som vett om en plass i sandnes/stavanger området som selger spillet? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 lokale mix sjappa mi hadde fått inn 2stk eksemplarer i dag.. 599,-! Spillet er... breathtaking! Klage på grafikken? Aldri i verden! Lenke til kommentar
baltie Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ingen som vet om noen i Trondheim som selger? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Fortsatt noen butikker som kan ha Forza 2 de nermeste dagene? Får ikke kjøpt på fredag siden jeg reiser til Danmark. Tror dere noen butikker i Oslo har det fortsatt? Onsdag/Torsdag kanskje? Hvilken butikk, Expert? Håper på hjelP :-) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som veit prisen på elkjøp eller? Er 449,- på nettet, men er det butikkpris også? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Woho, jeg har fått mitt Forza 2 collectors edition 8781582[/snapback] Fra ? 8781652[/snapback] mpx Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Faen da! Bestilte på absoluttspill.no litt før i dag. Helvete Jeg kunen jo ha dratt ut for å kjøpe det istedet! Nå må jeg sikkert vente til MANDAG! Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Faen da! Bestilte på absoluttspill.no litt før i dag. Helvete Jeg kunen jo ha dratt ut for å kjøpe det istedet! Nå må jeg sikkert vente til MANDAG! 8782352[/snapback] Akkurat det samme gjorde jeg, men jeg har mailet dem og de sier at de er i kontakt med MS om å få lov til å sende ut spillet tidlig siden så mange bryter release datoen. Hvis de ikke får lov blir spillet sendt ut på onsdag, så da burde vi jo ha det på torsdagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå