funkykid Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 HOPPSANN! fikk en pen liten melding fra komplett på vei til jobben i morges. stakk innom hentebua demmes i lunchen å hentet mitt collectors edition spørs om jeg ikke slutter litt tidligere i dag... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har sett noen bilder av Forza 2 der menyen/bakgrunnen bak der du kjøper/skifter bil er svart og i noen bilder er den hvit Hva er det den egentlig er i fullversjonen? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hmm.. sendte mail til Absoluttspill og spurte om de hadde Forza 2 på lager å hadde tenkt å sende det ut før release. Fikk dette i svar: Hei Finn Rangar Har sjekket rundt litt på disse kildene som sier at spillet skal være sendt. Vet det gjelder blant annet MPX. Konfronterte MPX med dette nå nettop. De sa til meg at de ikke har sendt spillet. Men systemet deres får det til å se ut som om det er sendt. De sier at det har noe med "plukklisten" deres å gjøre. Og derfor viste det frem lagerbeholdningen i en liten stund. Derfor starter de ikke utsendingen enda. De hadde også sjekket om komplett hadde begynt å levere ut spillet. Og de hadde sagt at det ikke var levert ut. Vi kommer foreløbig til å forholde oss til releasedatoen, og derfor sende spillene på onsdag. Med vennllig hilsen Jørn-Rudi Bjerkan AbsoluttSpill.no Så, tydeligvis har ikke MPX og Komplett sendt ut spillet enda. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Så, tydeligvis har ikke MPX og Komplett sendt ut spillet enda. 8748096[/snapback] Faen... Jeg som ble så glad når jeg fikk leveringsbekreftelsen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Spillbutikkene får strenge bøter om spillet sendes (egentlig mottas av kjøper) før lansering. Spesielt Nintendo (Bergsala) er veldig strenge på dette. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det er jo litt rart at posten også har data på sporingsnummeret hvis det ikke er sendt. Hmmm... Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det er jo litt rart at posten også har data på sporingsnummeret hvis det ikke er sendt. Hmmm... 8748348[/snapback] Kansje det kommer da Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det er jo litt rart at posten også har data på sporingsnummeret hvis det ikke er sendt. Hmmm... Butikkene har pakkesedler ferdig utfylt med sporingsnummeret, som de bruker når de sender. Så de vet sporingsnummeret selv om det f.eks. ikke er levert til forsendelse. Så med mindre sporing av forsendelsen sier den er registrert på et postkontor/terminal, er det ikke sikkert den er innlevert. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 hehe, det var litt av eit kick in the balls Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jaja, bare å vente da. Jeg hadde jo strengt tatt ikke forventet noe før fredag uansett. Lenke til kommentar
funkykid Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 rart at jeg fikk hentet mitt eksemplar i hentebua på komplett i dag da.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Fikk nesten testiklene ihalsen i dag morres når eg såg mail om "ordrestatus endret" fra absoluttspill.no. Men det stod bare at de ventet på varene da Off...passer så ypperlig med friuka så tett opptil Forza 2 lanseringen gitt.. Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 var oppe på sandefjord tidligere for å hente forza vi...og det lå i hentebua. kjøpte ratt på tilbakeveien på elkjøp.... spillet er rått gled dere hihihihi Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har alle fått fra komplett? Jeg har også forhåndsbestilt men har ikke fått noe ennå. Ang mailen litt høyere opp, så sies det at komplett visstnok ikke har levert ut spillet. Kanskje de som har fått det fra komplett kan ta bilde av det, og legge ved en papirbit hvor de skriver nicknamet deres her på forumet, slik at vi kan se at dere har fått det? Eller blir det for dumt? jaja ;P -Pixi Lenke til kommentar
freke Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg har bestille på komplett, og ikke fått noe enda. Som forventet, vil jeg si. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg har bestille på komplett, og ikke fått noe enda. Som forventet, vil jeg si. 8754388[/snapback] Samme her. Trur jeg prøver å få plukka det opp i en butikk på fredagen... -Pixi Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Regner med vi som har bestillt fra Absoluttspill.no får det på Torsdag 7. juni, siden de sender ut på Onsdag. Lenke til kommentar
wowbagger Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Noen som har fått bekreftet levering fra mpx, og faktisk har mottatt pakken/sporet den utenfor mpx ? Så lengre opp i tråden at noen hadde hørt at bekreftelsen bare skyldes måten datasystemet til mpx virker, men jeg skulle gjerne ha bekreftet/avkreftet dette. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Noen som har fått bekreftet levering fra mpx, og faktisk har mottatt pakken/sporet den utenfor mpx ? Så lengre opp i tråden at noen hadde hørt at bekreftelsen bare skyldes måten datasystemet til mpx virker, men jeg skulle gjerne ha bekreftet/avkreftet dette. 8755063[/snapback] Ser ut som den er på vei (fra MPX): 01.06.07 10.34 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 1714 SARPSBORG 31.05.07 20.45 VIDERESENDT 0024 OSLO 31.05.07 16.07 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE Bare synd jeg ikke kommer hjem før til mandag... Endret 1. juni 2007 av AlfSimen Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Da er det kanskje ikke lenge før flere butikker begynner å selge spill da. Spaceworld pleier å være tidlig ute med å selge...noen som har vært innom Storgata? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå