Gå til innhold

Noen som har sett forza 2 i butikk ennå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har spilt Forza 2 i noen timer nå. Virker meget bra! Kan sikkert slenge inn noen bilder fra spillet, hvis noen ønsker det.

8717012[/snapback]

Merker du noe forskjell mtp aliasing på bilene i fullversjonen i forhold til demoen?

8717107[/snapback]

Jeg har faktisk ikke prøvd demoen. En venn av meg jobber med å anmelde spill, så han har fått det før det kommer i butikkene. Derfor får jeg låne det.

Lenke til kommentar
Du får med soundtrack fra spillet på cd.

Du får noen ekstra biler tilgjengelig.

Flott innpakning.

Og muligens noe behind the scenes/making of.

8723652[/snapback]

Det som er viktigst :p første gang jeg kjøper en collectors edition...skulle egentlig kjøpe collectors edition til GeoW men, var litt for dyrt på byen...betalte 600,- for standard edition så... :blush: var litt dessperat, skulle ha det :p

Endret av mX
Lenke til kommentar
Forza_Motorsport_2_PAL_XBOX360-GST  PRETiME 2007-05-24 23:39:01

Hallo, leste du det jeg skrev på forrige side, jeg driter vel i scene releases (det var dark by design som var opptatt av det), jeg sa det var gårsdagens nytt fordi noen allerede nevnte piratkopien dagen før. Altså var dark by design en dag for sen med å nevne det allerede var på nett. Jeezus.

Lenke til kommentar

Bekreftet Lev.dato 06.07.2007 står det på min bestilling hos XD.no nå. 6 juli??? Nei det må være en trykkfeil. Må jo være juni.

Men hva betyr dette? At de har den i hus nede i Sandefjord den 6? Det er jo ikke sikkert jeg har den i postkassa den 8 da. Jeg blir helt loco hvis jeg må vente lenger.

Jeg spurte tidligere i tråden om det er noen her med erfaringer med XD. Er det?

Lenke til kommentar

Eg kan nesten garantere for meg sjøl at spillet ligger i kassa på dagen, ettersom absoluttspill.no alltid har levert enten dagen før(ved forhåndsbestillinger) eller på lanseringsdagen. 1 dags levering snakker vi her :)

Lenke til kommentar
Man kan vel virkelig gå inn i dybden i Forza 2? Tegne pixelvis i detalj eller noe? Men det er heilt utrolig ka de får til altså.

Man kan ikke tegne pixel for pixel, men det er et stort utvalg av objekter som man maler på bilene, som man kan endre størrelse på, forme, vri, vende til omtrent hva man vil ha. De mest kompliserte figurene består gjerne av over 500 forskjellige figurer som er satt sammen. Det ligger endel videoer på youtube, f.eks. denne, hvor mot slutten du ser alt blir fjernet fra bilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...