Hansiii Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Nå synes jeg det er på tide at absoluttspill sender dette altså 8788516[/snapback] Har de ikkje fått spillet tilsendt fra leverendør er det lite å gjøre med den saken egentlig. De sender så raskt det kommer på lager der altså. 8789325[/snapback] Jeg har mailet litt med de og de har hatt spillet i over en uke, men får ikke lov av distributør til å sende det ut før i morgen. De har forsøkt å konfrontere de butikkene som har brutt release datoen, men de nektet visst å ha gjort det. Men spillene skulle pakkes i dag og sendes i morgen fra absoluttspill, så da får jeg og alle andre som har bestilt derifra forhåpentligvis spillet på torsdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvem har forsøkt å konfrontere butikkene ? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) kjøpte på expert forus 8788345[/snapback] Seriøst?! Noe special deal siden du har i settningen? Endret 5. juni 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Eg såg spillet på Playzone i Førde idag. 600,- kostet det. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Weeee! :!: Me gat teh fårssa! Hadde en del igjen på expert forus! Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Weeee! :!: Me gat teh fårssa! Hadde en del igjen på expert forus! 8790127[/snapback] Såg du en geit som kjøpte Forza sa du? Gratulerer. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Eg såg spillet på Playzone i Førde idag. 600,- kostet det. 8789671[/snapback] Jeg kjøpte Forza 2 på Playzone i Førde på fredag. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvem har forsøkt å konfrontere butikkene ? 8789608[/snapback] Absoluttspill.no Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 damn... det er første og siste gang jeg forhåndsbestiller på nett. dette spillet (pluss DIRT) er spill jeg virkelig ville ha kloa i ASAP, så viser det seg at de store el-kjedene bryter sperrefristen på det groveste.... En av grunnene til å forhåndsbestille på nett er jo sjansene for at man kan være heldig å få pakke dagen før release... Hvem har forsøkt å konfrontere butikkene ? 8789608[/snapback] Absoluttspill.no 8791023[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Absolutt Spill DA <[email protected]> to me Kommentar til din ordre: Bekrefter at Forza Motorsport 2 Collectors Edition er pakket og sendes fra oss onsdag 06.06.2007. Utmerket Forhåpentligvis lander det i en postkasse nær meg på torsdag, samtidig som jeg forhåpentligvis får leke med ny lcd tv Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har bestilt det på cdon.no for lenge siden og nå er det tirsdagskveld og nå begynner jeg å lure om spillet vil komme i postkassa mi den 8juni, dem pleier å bruke 2 dager eller når jeg bestilte Mario Strikers Charged på onsdag to dager før det kom ut så sendte dem det 13.36 torsdag ettermiddag og det kom i postkassa dagen etter Så jeg håper å få det på fredag, har så gjerne lyst å lage mine egne logoer på dem feteste bilene jeg kommer til å lage Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 SAmme mail som ThomasM over her, så da skal eg etter normalt fra absoluttspill.no ha det på torsdagen Jobber nattskift da så får testet det noen timer før herjinga på jobb trer i kraft. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 To ord: Gled dere!! Jeg er forelsket i et bilspill. Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Fekk mitt spel frå absoluttspill i dag Har snart "lest" heile CE boka No er det bare å vente til skulen blir ferdig... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Mitt låg i kassa det også, som vanlig 1 dags levering fra absoluttspill.no Har lest nesten heile boka som fulgte med også. Skal spille litt no før jobb i kveld!! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jævla heldige dere er, tror ikke jeg får det før mandagen offameg, viss jeg må vente så lenge så skyter jeg meg selv i benet, pluss den hetebølgen tar livet av meg så det er mangen måter å drepe tiden på Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Fy svarte meg for eit spill!! Ahh eg elsker min søte lille Golf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg hate dere. Drittsekkene i Posten sitter vel og leker med CE utgaven min as we speak Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Jeg hate dere. Drittsekkene i Posten sitter vel og leker med CE utgaven min as we speak 8806292[/snapback] takk elkjøp, dritt forbanna!! har kjøpt rattet og spillet i forrige uke, men mangler selve xboxen *mad* PS: grunnen fordi jeg ble sur, er fordi de har lagt ut pakketilbud med spill, ratt og xboxen nå... edit: kjøper xbox premium i morra eller lørdag, om jeg får spillet fra absoluttspil.no i morgen eller lørdag. Endret 7. juni 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Noen som veit om noen som selger Spillet + Rattet i pakke? Ikke den elkjøpgreia med boxen også, men bare spillet og rattet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå