Pixi Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Da var mitt Collectors edition på vei fra komplett! Ble sendt i dag. Endelig Hvis det fortsatt er noen som ikke har fått tak i, så er det fortsatt i skrivende stund 4stk igjen på lager av CE, hos komplett! Forza 2 CE hos komplett.no Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Da var mitt eksemplar i hus! + At jeg slapp unna eksamen og har fri til mandag! Blir det bedre? Kjøpte det hos Expert på Hamar.. Var igjen 5-6 eksemplarer! Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Kjøpte det for en halvtime siden på Expert ved Holmensenteret. Det var fortsatt 1 stk igjen i hylla etter jeg handlet Lenke til kommentar
baltie Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Og jeg kjøpte det for en times tid siden på Expert på Sluppen i Trondheim. Var fire-fem stykker igjen. Lenke til kommentar
olefra Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Til info så har Lefdal på Alnabru (Oslo) mange eksemplarer! 3 stabler lå ved hylla, og flere var på vei. Kostet 499,- Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hva skjer med dette a? nesten ingen som holder release datoen elr? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 ingen som har sitt noen rundt stavanger/sandnes område? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 I dette tilfellet har virker det som det er heilt ekstermt kor slepphendte butikken i vår vidstrakte fagre land er Lenke til kommentar
baltie Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvor slepphendte de er varierer veldig fra butikk til butikk, og hvilke instrukser de har fått på forhånd. Jeg antar de fleste butikkene legger det ut når de får det inn, så lenge det ikke er klare instrukser om å vente til release-dato... Det kan virke som om det er tilfelle i forhold til Expert-kjeden, i alle fall. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Til info så har Lefdal på Alnabru (Oslo) mange eksemplarer! 3 stabler lå ved hylla, og flere var på vei. Kostet 499,- 8787327[/snapback] Takker Var akkurat innom der og kjøpte! Nå: SPILLE Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 kjøpte på expert forus Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 kjøpte på expert forus 8788345[/snapback] Selv kjøpte jeg min på Expert ved Storo i går, og i dag tidlig kjøpte jeg siste eksemplar for en kompis. Ser ut som Expert er generellt tidlig ute. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Noen som har sett det på elkjøp eller? Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Nå synes jeg det er på tide at absoluttspill sender dette altså Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Noen som har sett det på elkjøp eller? 8788500[/snapback] Det var ikke på elkjøp på Gjøvik ettersom jeg var og så etter det idag.. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 spurte dem hvorfor.. i systemene deres står det fortsatt release 25 mai.. derfor de har havnet i butikkene Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Skal sjekke ut Elkjip etter jobben til fredag. Får håpe de har det inne. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Virker ikke som noen Elkjøp har satt det fram enda, litt rart siden Lefdal er samme kjede og de har satt det fram (på Alnabru som nevnt). Dere som skal ut og jakte: sjekk Expert først om du har det i nærheten Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 narvesen på stovner senter har mange.. ce og vanlig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Nå synes jeg det er på tide at absoluttspill sender dette altså 8788516[/snapback] Har de ikkje fått spillet tilsendt fra leverendør er det lite å gjøre med den saken egentlig. De sender så raskt det kommer på lager der altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå