Gå til innhold

Noen som har sett forza 2 i butikk ennå?


Anbefalte innlegg

Nå synes jeg det er på tide at absoluttspill sender dette altså :thumbdown:

8788516[/snapback]

 

Har de ikkje fått spillet tilsendt fra leverendør er det lite å gjøre med den saken egentlig. De sender så raskt det kommer på lager der altså.

8789325[/snapback]

Jeg har mailet litt med de og de har hatt spillet i over en uke, men får ikke lov av distributør til å sende det ut før i morgen. De har forsøkt å konfrontere de butikkene som har brutt release datoen, men de nektet visst å ha gjort det. Men spillene skulle pakkes i dag og sendes i morgen fra absoluttspill, så da får jeg og alle andre som har bestilt derifra forhåpentligvis spillet på torsdag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

damn... det er første og siste gang jeg forhåndsbestiller på nett.

dette spillet (pluss DIRT) er spill jeg virkelig ville ha kloa i ASAP, så viser det seg

at de store el-kjedene bryter sperrefristen på det groveste....

En av grunnene til å forhåndsbestille på nett er jo sjansene for at man kan være heldig å få pakke dagen før release...

 

Hvem har forsøkt å konfrontere butikkene ?

8789608[/snapback]

Absoluttspill.no

8791023[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Absolutt Spill DA <[email protected]> to me

 

 

Kommentar til din ordre:

Bekrefter at Forza Motorsport 2 Collectors Edition er pakket og sendes fra oss onsdag 06.06.2007.

 

 

Utmerket

 

Forhåpentligvis lander det i en postkasse nær meg på torsdag, samtidig som jeg forhåpentligvis får leke med ny lcd tv

Lenke til kommentar

Har bestilt det på cdon.no for lenge siden og nå er det tirsdagskveld og nå begynner jeg å lure om spillet vil komme i postkassa mi den 8juni, dem pleier å bruke 2 dager eller når jeg bestilte Mario Strikers Charged på onsdag to dager før det kom ut så sendte dem det 13.36 torsdag ettermiddag og det kom i postkassa dagen etter :)

 

Så jeg håper å få det på fredag, har så gjerne lyst å lage mine egne logoer på dem feteste bilene jeg kommer til å lage

Lenke til kommentar
Jeg hate dere.

 

Drittsekkene i Posten sitter vel og leker med CE utgaven min as we speak

8806292[/snapback]

 

takk elkjøp, dritt forbanna!! har kjøpt rattet og spillet i forrige uke, men mangler selve xboxen *mad*

 

PS: grunnen fordi jeg ble sur, er fordi de har lagt ut pakketilbud med spill, ratt og xboxen nå...

 

edit: kjøper xbox premium i morra eller lørdag, om jeg får spillet fra absoluttspil.no i morgen eller lørdag.

Endret av killerboy85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...